Vol gas naar de dealer inderdaad, want dit is inderdaad niet normaal.
Succes
Ik weet niet wat jij verstaat onder je plaatk****r maar dit soort problemen bestaan gewoonweg niet. By the way...de motorkappen zijn van Nederlandse makelij (bedrijf waar ik werk) en worden voor het samenstellen 100% gecontroleerd op fouten en zo op "materiaal fouten" zoals het in de automotive branche heet en geen plaatk****r. Wat een vreselijk woord trouwens! Ogenschijnlijk heb je je hier toch echt te maken met steenslag. Misschien eerdere steenslag wat slecht behandeld is? Het materiaal (plaatwerk) is dubbelzijdig verzinkt materiaal dus als het gaat roesten vanuit onder de lak, heb je snel te maken met een matig herstelde steenslag schade....Shadow_Breaker schreef:kijk nog maar eens onder de koplamp, want dat is echt geen steenslag.PPCS schreef:Lijkt op steenslag. Tja ik denk dat je dit het beste kan oplossen met een lakstift. Andere optie is de hele motorkap opnieuw spuiten, maar ja dat kost flink wat duiten. Ff lakstift bij de dealer bestellen en voorzichtig druppie er op.
Succes
ik zou daarmee recht naar de dealer rijden want dit lijkt me plaatkanker of (indien de koplampen niet vervangen zijn geweest) een foute afwerking onder de koplamp.
Als he plaatkanker is kan je dat aan de binnenkant van je motorkap ook zien (het metaal splits in 2 en gaat open van binnen uit waardoor de lak bol gaat staan.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors