A/B/C stijl bekleding vervangen door panther black uit 'n GP

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

30 dec 2010, 15:08

Kun je zo bij de dealer kopen, facelift R53 heeft zwarte hemel en zwarte lijsten.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 dec 2010, 15:35

Berthil schreef:Kun je zo bij de dealer kopen, facelift R53 heeft zwarte hemel en zwarte lijsten.
Ok thanks, gaat deze linea recta op m'n mods-to-do-list! thanks voor de info! :icon_top:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 dec 2010, 17:11

peter schreef:Heb je de achterbank erin Sjaak?
Vandaar deze belangrijke vraag....

Wel een achterbank betekend dus geen GP c-stijlen. Anders kom je niet door de APK heen zonder achtergordels.
Marcel Always Open
Cabrio-King

30 dec 2010, 20:39

Goeie aanvulling Peter en Berthil. Met z'n allen helpen we Shag wel aan z'n mods. :lol: (en van z'n geld af :mrgreen: )

Volgens mij heeft Mini de achtersitijl als D-stijl gedefinieerd, en het verschil zie je tussen hatch en clubman waar de clubman ook nog een C-stijl heeft (bron Realoem.cm)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
One Dieseltje
One wheel wonder
One wheel wonder

30 jul 2012, 22:35

Om geen nieuw topic te openen ga ik mijn vraag hier stellen. Zijn de A/B/C stijlen makkelijk te verwijderen?

Moet je voor de A stijlen aan de voorruit het bovenste dashboard gedeelte verwijderen?

Voor de B en C stijlen, moet daarvoor de ganse plastieke bekleding (waar de achterste luidsprekers zitten) eruit halen? Hoe zit het met de voorste en achterste gordels?

Alvast bedankt.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

31 jul 2012, 00:27

One Dieseltje schreef:Moet je voor de A stijlen aan de voorruit het bovenste dashboard gedeelte verwijderen?
Nee, kan de montage eventueel wel wat makkelijker maken.
One Dieseltje schreef:Voor de B en C stijlen, moet daarvoor de ganse plastieke bekleding (waar de achterste luidsprekers zitten) eruit halen? Hoe zit het met de voorste en achterste gordels?
Nee maar je moet hem bij de B stijl wel wat van de kant aftrekken, paar clips los dus. Voorste gordel moet je dacht ik onderaan los maken om hem door de opening van de B-stijl te krijgen. Dat geld ook voor het eindpunt van de achterste gordel. Wijst zich vanzelf als je het los haalt.
One Dieseltje
One wheel wonder
One wheel wonder

01 aug 2012, 10:52

Berthil, bedankt voor je reactie hier kan ik al een heel eind mee verder.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”