Ik weet niet of dit de juiste Topic is , maar ik moest dit even kwijt!!
Ja hoor dat heb ik weer (ahum mijn vrouw eigenlijk) he wat doet de voorkant raar !! ja hoor lekke band , ff gauw een winterband erop en hop naar de bandenboer in Houten en de spijker eruit en een parapluutje erin, mijn vrouw kreeg te horen dat deze BBoer het niet deed (of kon) en ze moest maar naar de dealer, okee dat moet dan maar, hop naar .kr.s in Utrecht, goed ontvangen door de receptie maaaaarr "deze band KAN niet gemaakt worden' dus u moet een nieuwe nemen , vrouw lief helemaal beduusd maar goed deze receptie mijnheer moet het wel weten, afijn ik word gebeld met deze mededeling door mijn vrouwlief, nou ik werd een beetje boos, ik de receptie gebeld en gevraagd wat deze band ging kosten en waarom ze hem niet maakten, de band kost 260€ ex btw "zo bonk' dat is een prijss en waarom niet maken "nee mijnheer dat MOGEN wij niet, oke prima geef maar mee ik ga naar profiletyrecenter en jawel geen probleen, spijker zit in loopvlak even een spciaal manchetje voor runflats aan de binnenkant van de band doen , oppompen en rijden maar weer voor 25 € .
Mijn vouw is/was woest omdat ze als blondje zo het riet was ingestuurd, ik snap best dat de garage er aan moet verdienen maar dit is gewoon te gek, als ie nu gewoon had gezegd mevrouw wij MOGEN van de fabrikant deze band niet maken maar als u even naar die en die rijd doen ze het wel en met garantie en dan waren wij niet telergesteld in de dealer en de service van deze mijnheer werdt erg op prijs gesteld omdat ze geen 300 € uit je zak kloppen voor een band van 169€ bij een bekende bandenboer.
Sorry dat ik julie op zadel met dit verhaal maar ik moest het even kwijt, zelfs op de website van Goodyear staat dat runflats gemaakt kunnen worden. GRRRRRRRR