een plaatje zacht rubber ertussen lijmen, op maat snijden en dan het geheel met sterke lijm achterop je auto lijmen. Het rubber vervormt dan zo dat de bocht wordt gecompenseerd. Afhankelijk van het verschil in buiging tussen je embleem en je achterkant de dikte van het rubberen plaatje bepalen.
Succes.
Embleem probleem.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Dat is nog best een idee. Enig idee waar ik een dergelijk plaatje rubber kan scoren?horn schreef:een plaatje zacht rubber ertussen lijmen, op maat snijden en dan het geheel met sterke lijm achterop je auto lijmen. Het rubber vervormt dan zo dat de bocht wordt gecompenseerd. Afhankelijk van het verschil in buiging tussen je embleem en je achterkant de dikte van het rubberen plaatje bepalen.
Succes.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Het embleem is: 6 - 6.2 hoog en 6.5 breed. Als je toevallig wat hebt liggen is het altijd welkom!!
thanks
iDD
thanks
iDD
- horn
- Be Mini
Bericht
Dik dubbelzijdig tape (zgn foam tape - beetje zoiets als tochtstrip...)?
muismatje? (verzin zomaar wat...)iDarkDesign schreef:Dat is nog best een idee. Enig idee waar ik een dergelijk plaatje rubber kan scoren?horn schreef:een plaatje zacht rubber ertussen lijmen, op maat snijden en dan het geheel met sterke lijm achterop je auto lijmen. Het rubber vervormt dan zo dat de bocht wordt gecompenseerd. Afhankelijk van het verschil in buiging tussen je embleem en je achterkant de dikte van het rubberen plaatje bepalen.
Succes.
Dik dubbelzijdig tape (zgn foam tape - beetje zoiets als tochtstrip...)?
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors