Raad gevraagd : Carglass of Autotaalglas

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 feb 2012, 21:35

J00st schreef:
Dus op de vraag: "Carglass of Autotaalglas?" bestaat volgensmij geen eenvoudig antwoord :lol:
Ik denk dat het neer komt op:
proberen, proberen, proberen en hopen dat t goed gaat :lol:

Sterretjes repareren kunnen ze beide.. een ruitvervangen is denk ik zorgen dat er duidelijkheid is over het vervangen van de onderdelen. Miss erbij blijven?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 feb 2012, 21:42

Ikm heb destijds de voorruit van de JCW laten vervangen bij de dealer. Zij huren een extern bedrijf in, maar geen CarGlass of Autotaalglas of iets dergelijks. "Gewoon" een onafhankelijke bedrijfje dat gewoon goed werkt levert.

Dus mijn tip: ga naar Van Poelgeest Amstelveen.

Verzekeringstechnisch: ik moest eigenlijk ook de ruitschade laten repareren door CarGlass, maar ik betaal nu per maand iets van een euro extra en dan mag ik helemaal zelf bepalen waar ik mijn auto breng. Bij mij kon dat direct geregeld worden, dus daar zou ik ook eens naar informeren.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 feb 2012, 21:54

@Marcel: lekker is dat :shock: !! Ik ga de afspraak maar annuleren.... als dat nog kan. Wat een ellende!!!
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

29 feb 2012, 22:02

Ik heb het al weer even geleden (200.000 km terug) door de Dealer laten doen. :D
Deze kan je dezelfde korting geven als Carglass of Autototaalglas.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 feb 2012, 22:07

the blue lobster schreef:Ik heb het al weer even geleden (200.000 km terug) door de Dealer laten doen. :D
Deze kan je dezelfde korting geven als Carglass of Autototaalglas.
Het probleem zit 'm in de no-claim korting, die wordt dan het volgende jaar niet hoger (als je geen schade hebt gehad) :evil:
Black-Mini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

01 mar 2012, 00:41

Hoi,

Niet echt naast de deur maar Carglas utrecht/nieuwegein.
Pas nog de mini cooper van mijn vriendin complete ruid laten vervangen alles top en netjes geregeld.
Erg professioneel. Alle ruiten werden naar nog even schoon gemaakt. Er werd een leun doek gebruikt over de auto tegen vegen enz. Hands schoenen worden gebruikt en ze zijn erg vriendelijk.

Ook een ingetikte ruit laten doen van een VW Lupo GTI ruid was binnen een dag binnen, Auto werd helemaal uitgezogen en netjes behandeld.

Al met Al top zaak!

gr.
Bas
Voor problemen, upgrades of vragen kun je me altijd berichten of kijken op https://www.facebook.com/MDMMontage
Black-Mini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

01 mar 2012, 00:42

Black-Mini schreef:Hoi,

Niet echt naast de deur maar Carglas utrecht/nieuwegein.
Pas nog de mini cooper van mijn vriendin complete ruid laten vervangen alles top en netjes geregeld.
Erg professioneel. Alle ruiten werden naar nog even schoon gemaakt. Er werd een leun doek gebruikt over de auto tegen vegen enz. Hands schoenen worden gebruikt en ze zijn erg vriendelijk.

Ook een ingetikte ruit laten doen van een VW Lupo GTI ruid was binnen een dag binnen, Auto werd helemaal uitgezogen en netjes behandeld.

Al met Al top zaak!

koste per geval 60 euro voor de verzekering.

gr.
Bas
Voor problemen, upgrades of vragen kun je me altijd berichten of kijken op https://www.facebook.com/MDMMontage
SCUD
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 mar 2012, 13:50

@ allemaal

Bedankt alvast voor jullie tips, ben er nog niet helmaal uit, waar en door wie ik het laat doen. Sommige dealers gebruiken dus ook Carglass, en mijn verzekering dekt dus niet de dealer...weird.

Maar het wordt denk ik Carglass Utrecht/Nieuwegein afgaande op Black-Mini...en ik ga zeker vragen of degene die de ruit gaat vervangen vaker een MINI met vooruit verwarming en regensensor heeft gedaan.

...en dan toch maar weer het beste ervan hopen :?

Fotos is een hele goede tip, ga ik ZEKER doen.

Wanneer de ruit is vervangen zal ik hier zeker een verslag doen over hoe het is gelopen!
Surreality Just Got Funky!
Black-Mini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

01 mar 2012, 16:13

SCUD schreef:
Maar het wordt denk ik Carglass Utrecht/Nieuwegein afgaande op Black-Mini...en ik ga zeker vragen of degene die de ruit gaat vervangen vaker een MINI met vooruit verwarming en regensensor heeft gedaan.
Gezien de ervaring die wij daar hebben zul je geen speit hebben, tevens had de mini cooper van mijn vriendin ook een regen sesor en dat is prima geregeld, geen beschadigingen enz Allemaal top gedaan.

Wat betreft die zij ruid van die VW lupo GTI, dit zijn hele speciale auto's zelfs de dealers/garages weten hier amper wat ze er mee aan moeten. Carglas had de ruit binnen een dag binnen dus dat is helemaal top geregeld.

linkje: http://www.carglass.nl/vestiging/Nieuwegein

gr. Bas

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”