
Stationair lopen op 3 cylinders
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Locatie: heemskerk
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Flashen van je sleutelcode kost je 3 tientjes... maar natuurlijk niet bij de dealer
Heb het eigenhandig mee mogen maken
Een gloedjenieuwe S cilinderkop kost ongeveer €500 op Marktplaats. Ingereden exemplaren (vervangen voor works) de helft.
Maarrrrr.. laten we hopen dat het een bougiekabel is
ECU kost ongeveer €50-75zmorf schreef:en als je echt pech hebt,foute aansturing vanuit de ECU
die moet dan vervangen worden en dat is een heel duur grapje.
been there![]()
succes !
Flashen van je sleutelcode kost je 3 tientjes... maar natuurlijk niet bij de dealer

X2!franklyn85 schreef:Gewoon sam bellen als dat zo is scheelt de helft
Heb het eigenhandig mee mogen maken

Een gloedjenieuwe S cilinderkop kost ongeveer €500 op Marktplaats. Ingereden exemplaren (vervangen voor works) de helft.
Maarrrrr.. laten we hopen dat het een bougiekabel is

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Bericht
Vergeten jullie niet de klepveren en hydraulische klepstotertjes.
Dit heeft een zeer grondige controle nodig,vervang niet zomaar wat onderdelen zonder alles te checken anders loop je binnen de korste keer weer tegen hetzelfde aan.Als het de klep is kan dit aan meer factoren liggen.Er zijn er al enkele vernoemd,maar aangezien dit een combinatie van al deze werkende onderdelen vraagt kan je ze best allemaal controleren!
Dit heeft een zeer grondige controle nodig,vervang niet zomaar wat onderdelen zonder alles te checken anders loop je binnen de korste keer weer tegen hetzelfde aan.Als het de klep is kan dit aan meer factoren liggen.Er zijn er al enkele vernoemd,maar aangezien dit een combinatie van al deze werkende onderdelen vraagt kan je ze best allemaal controleren!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Locatie: heemskerk
Bericht
Maar geen certificaatShag schreef:En mij niet even inlichten!?franklyn85 schreef:Ik heb btw een JCW kopje op voorraad liggen

burn rubber not your soul


- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Locatie: heemskerk
Bericht
Haha wat martijn zegt allemaal dezelfde blokjes met hele kleine verschillen
burn rubber not your soul


- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht
En nu niet opeens van je geloof vallen Shag.. Dan kan je ook wel aan de verlaging..
En Raj.. als ik jou was zou ik het blokje van Frank overnemen. Valt me tegen dat je er nog geen hebt in je ride
Overigens wel benieuwd naar de oorzaak en de oplossing..
Succes gewenst uiteraard!
Maar Shag niet, die wil per se alles OEM hebben en dus ook een certificaat bij het works blokje...Raj schreef:Dus..?franklyn85 schreef:Maar geen certificaatShag schreef:
En mij niet even inlichten!?Ik lust dat wel hoor haha
En nu niet opeens van je geloof vallen Shag.. Dan kan je ook wel aan de verlaging..

En Raj.. als ik jou was zou ik het blokje van Frank overnemen. Valt me tegen dat je er nog geen hebt in je ride

Overigens wel benieuwd naar de oorzaak en de oplossing..
Succes gewenst uiteraard!

- cooperke s
- Bijna verslaafd
- Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Bericht
Let op men commentaar in men vorige post,laat ze niet zomaar gewoon de klep vervangen,maar bekijk het gehele probleem!
Dus de hele constructie van nok tot klep,dus ook ALLES wat er tss zit!
Veel succes!
Tom.
Wat gaan ze vervangen?Silver schreef:ben ik weer, lektest gedaan en blijkt dat het de uitlaatklep is, nu even afwachten wat dit gaat kosten

Let op men commentaar in men vorige post,laat ze niet zomaar gewoon de klep vervangen,maar bekijk het gehele probleem!
Dus de hele constructie van nok tot klep,dus ook ALLES wat er tss zit!
Veel succes!
Tom.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors