Krrrrrik nodig
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Ik heb er wel 1 kunnen vinden wat mooi past.
Precies. De krik wat marco heeft gepost, past niet onder een verlaagde MINIBerthil schreef:Let wel even op als je je auto verlaagt hebt, sommige krikken komen dan niet onder de auto. Hier zijn speciale krikken voor. Wie gaat die vinden

Ik heb er wel 1 kunnen vinden wat mooi past.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wij hebben ook zo'n "verlaagde" krik, zodat hij onder de GT3 en M5 kan (GT3 = 12-15 cm van de grond). Hij is van Rodac en werkt perfect voor onder een (verlaagde) MINI!

- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Bij Buitelaar in Waddinxveen (www.buitelaar.nl) hebben ze zo'n aluminium garagekrik voor 1.5 ton. Scheelt enorm in gewicht van de krik. En eventueel als setje met 2 assteunen. De normale garagekrikken die je bij de doe-het-zelf-maar-zaken ziet staan, hebben een minimale wagenhoogte van zo'n 15 cm nodig. Een niet-verlaagde MINI Cooper S is aan de voorste kriksteun zo'n 13 cm van de weg af. En dus passen die normale kriks eigenlijk niet.
Setje van Buitelaar:

Setje van Buitelaar:

- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Kijk maar eens op:
http://www.ultimategarage.com/minijack.htm
Foto's zeggen meer dan 100 woorden.
De as-steun komt niet op de plek van het kriksteun...Smini schreef:Precies.... maar als je het een voor een doet.... waar laat je dan de assteun? de krik zit dan in de weg..... iemand ervaring?

Kijk maar eens op:
http://www.ultimategarage.com/minijack.htm
Foto's zeggen meer dan 100 woorden.
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Gelukt! met een setje van de praxis! steunen en Krik kwam van de praxis... prima 2ton krikje.
Schattig als je de mini op zijn voorste krik steun opkrikt til je de hele zijkant op :-) steuntje er onder en wieltjes gewisseld.... werkt prima!
en mocht ik em 2 centimeter verlagen .... wat er dik in zit in 2007.... dan rij je je mini gewoon op 3 cm dikke plankjes en past de krik er nog prima onder.... krik kost 27.90 steuntjes 16,50..... en het werkt stabiel en voelt goed aan! heb wel de steuntjes bekleed met stukje tapijttegel (twee laagjes)
Zo nu de voorbandjes opgummen :-)
Schattig als je de mini op zijn voorste krik steun opkrikt til je de hele zijkant op :-) steuntje er onder en wieltjes gewisseld.... werkt prima!
en mocht ik em 2 centimeter verlagen .... wat er dik in zit in 2007.... dan rij je je mini gewoon op 3 cm dikke plankjes en past de krik er nog prima onder.... krik kost 27.90 steuntjes 16,50..... en het werkt stabiel en voelt goed aan! heb wel de steuntjes bekleed met stukje tapijttegel (twee laagjes)
Zo nu de voorbandjes opgummen :-)

- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors