Oliesporen onderzijde motor R53 incl. foto's
- ThAZiP
- One wheel wonder
Bericht
Nou, vrijdag terug voor reparatie. Op het eerste gezicht lijkt het toch de carterpanpakking te zijn. Het is zeker niet de olie aflaatbout. Zeer waarschijnlijk ook niet de krukaskeerring.
Hij lekte op de naad en waarschijnlijk zit de pakking er niet goed in. Vrijdag gaat het carter eraf en dan kijkt men de pakking na. Tevens zal grondig gekeken worden naar de krukaskeerring. Daar heb je na demontage van het carter beter zicht op.
Keep you posted dus.
Hij lekte op de naad en waarschijnlijk zit de pakking er niet goed in. Vrijdag gaat het carter eraf en dan kijkt men de pakking na. Tevens zal grondig gekeken worden naar de krukaskeerring. Daar heb je na demontage van het carter beter zicht op.
Keep you posted dus.
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
misschien moet je de bouten ff kruislings aandraaien van de carterpan.
burn rubber not your soul

- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik doe zelfs men schoenveters kruislings..
Ik?franklyn85 schreef:misschien moet je de bouten ff kruislings aandraaien van de carterpan.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee jijcooperke s schreef:Ik?franklyn85 schreef:misschien moet je de bouten ff kruislings aandraaien van de carterpan.

burn rubber not your soul

- ThAZiP
- One wheel wonder
Bericht
Re: Oliesporen onderzijde motor R53 incl. foto's
Gisteren weer even onder de mini gelegen, en het lijkt erop alsof het carter weer vochtig begint te worden. Zal het dan toch een O-ring (of nog iets anders) zijn?
- Dirkxke
- Mod virus alert!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors