Midland of Getrag...?
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha ja zonder motor maar wel met een getragbak kom je toch voorruit 

burn rubber not your soul

- Solarcell
- Leerling Mini lid
Bericht
Dus omdat iemand graag wat meer wil weten over een hem/haar onbekende auto en de veel voorkomende problemen, is de topic gelijk maar kansloos? Elk merk/type heeft zo'n zijn zwakheden, en die probeer ik zoveel mogelijk helder te krijgen. Punt. Kom nou niet met die onzin dat je überhaupt niet snapt waarom ik een Mini zou willen kopen!
Ik vind het superleuke bakkies, zou liefst een 'probleemloze' nieuwe kopen, maar dat zit er momenteel even niet meer in, dus dan probeer je een zo goed mogelijke tweedehands te vinden...
Zo, verder ben ik best aardig, hoor..
Wat een belachelijke reactie!marcel700 schreef:Ik zal weer de boeman zijn maar vindt dit echt een kansloos topic![]()
Dit vindt ik ook nergens opslaan...Solarcell schreef: Overigens vind ik het maar een dubieuze handelswijze van Mini, want door jarenlang door te gaan met die Midlands jagen ze hun eigen klanten willens en wetens op grote kosten. Heel bedenkelijk... Maar goed.
Snap niet waarom je uber houd een mini wilt kopen 1 bak met ellende ! versnellingsbakken,motorsteunen,ketting spanners, stuurpompen,kachelradiatuurs, etc etc.. Maar tja.. belangrijkste is natuurlijk een getrag bak![]()
![]()

Dus omdat iemand graag wat meer wil weten over een hem/haar onbekende auto en de veel voorkomende problemen, is de topic gelijk maar kansloos? Elk merk/type heeft zo'n zijn zwakheden, en die probeer ik zoveel mogelijk helder te krijgen. Punt. Kom nou niet met die onzin dat je überhaupt niet snapt waarom ik een Mini zou willen kopen!

Ik vind het superleuke bakkies, zou liefst een 'probleemloze' nieuwe kopen, maar dat zit er momenteel even niet meer in, dus dan probeer je een zo goed mogelijke tweedehands te vinden...
Zo, verder ben ik best aardig, hoor..

- audissimo
- Mod virus alert!
Bericht
Kansloos is misschien niet wat Marcel direct bedoeld... Een Mini rijdt je niet zomaar. Voor velen is het 'a way of life' of in ieder geval een hobby. De meeste nemen de problemen dan ook voor lief.
Dit topic gaat dan over de versnellingsbak, waar het forum en andere sites vol mee staan.
Nogmaals (volgens mij heb ik namelijk ook gereageerd in je voorstel topic) zoek een mooie mini uit. Als die optisch netjes is en ingevulde boekjes van enigszins fatsoenlijke bedrijven heb je eigenlijk gewoon een goede auto te pakken. Bij mijn zoektocht ben ik bij een aantal Mini's geweest kijken 3 van de 4 hadden ook een lekkage onder het blok. dit blijkt vaker voor te komen en is een keerring bij het koppelingshuis. Uiteindelijk heb ik een facelift gekocht met lekkage en schakelproblemen. De zaken waren voor ongeveer 700 euro opgelost.
Zorg gewoon dat je je inleest wat de problemen kunnen zijn voor je onderhandelingsruimte.
Probleemloze auto's zijn er geen. helaas...
Joeri
Dit topic gaat dan over de versnellingsbak, waar het forum en andere sites vol mee staan.
Nogmaals (volgens mij heb ik namelijk ook gereageerd in je voorstel topic) zoek een mooie mini uit. Als die optisch netjes is en ingevulde boekjes van enigszins fatsoenlijke bedrijven heb je eigenlijk gewoon een goede auto te pakken. Bij mijn zoektocht ben ik bij een aantal Mini's geweest kijken 3 van de 4 hadden ook een lekkage onder het blok. dit blijkt vaker voor te komen en is een keerring bij het koppelingshuis. Uiteindelijk heb ik een facelift gekocht met lekkage en schakelproblemen. De zaken waren voor ongeveer 700 euro opgelost.
Zorg gewoon dat je je inleest wat de problemen kunnen zijn voor je onderhandelingsruimte.
Probleemloze auto's zijn er geen. helaas...
Joeri
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors