Is het gevaar met de krukaspoulie met deze gedempte 102% poulie op te lossen?
http://www.waymotorworks.com/super-damp ... y-r53.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vreemd koppelings probleem
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Vreemd koppelings probleem
Ik neem aan dat er ook al een kleinere pully op de charger zit... maar dat is een aanname, anders heeft t weinig zin
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- PimJCW
- Leerling Mini lid
Bericht
Mijn Mini heeft een jcw motortuningspakket, pully is dan 11,5% kleiner heb ik me laten vertellen..
- PimJCW
- Leerling Mini lid
Bericht
Nee de supercharerpoulie is bij een jcw pakket 11,5% heb ik me laten vertellen..
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Krukas pulley eraf en een 17% pulley op de compressor. Veiliger en vergelijkbare of betere prestaties.
Een GP intercooler zou ook een.mooie upgrade zijn.
Een GP intercooler zou ook een.mooie upgrade zijn.
- PimJCW
- Leerling Mini lid
Bericht
Dan moet dat toch maar eens gebeuren, wil nog wel langer blijven rijden met scheurijzer..
Wat zou zo'n ombouw kosten? en waar vind ik een goede "gewone" krukaspulley?
Wat zou zo'n ombouw kosten? en waar vind ik een goede "gewone" krukaspulley?
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij beek. Neem dan een rvs pulley van Cravenspeed. Wel even checken dat ze de boutjes met locktide vastzetten anders kan de pulley loslopen. Helaas moeten ze de JCW pulley van de compressor af slijpen dus dat is wat arbeids intensiever.
- PimJCW
- Leerling Mini lid
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Originele krukaspoulie bedoel je?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- PimJCW
- Leerling Mini lid
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://www.vdg-autoparts.nl/Webwinkel-P ... Cooper-S-1" onclick="window.open(this.href);return false;é-Gen.html
- PimJCW
- Leerling Mini lid
Bericht
Facelift model krukaspully schijnt ook goed te zijn..
Maar nu nog 1 dilemma..
Als ik mijn krukaspully vervang voor een "gewoon" model, wat voor pully zou ik dan op de supercharger moeten doen? 15% of 17%?(nu zit er een jcw pully op: 11,5%)
Of moet ik na deze verandering zowieso de software laten aanpassen?
Maar nu nog 1 dilemma..
Als ik mijn krukaspully vervang voor een "gewoon" model, wat voor pully zou ik dan op de supercharger moeten doen? 15% of 17%?(nu zit er een jcw pully op: 11,5%)
Of moet ik na deze verandering zowieso de software laten aanpassen?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors