Sterker nog mailtje van de fabriek als reactie op de vraag. Passen de Bridge spokes om de Works remmen voor de winter:
Thank you for your enquiry. The R94 wheel is the latest five spoke alloy wheel 16inch 6.5×16. These are the only 16 inch wheels that the brake kit will fit under. I hope this helps to clarify what they fit.
Regards
Tony Franks Chief Engineer John Cooper Works
Dode slag in rempedaal
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Works set is een goed setje vindt ik zelf, en kost bij timmermans in duitsland 805 euro zonder rvs remleidingen.
Dit is ook een set die bij inruil door de dealer gewaardeerd wordt (meerwaarde)
De remleidingen zou ik ook gelijk vervangen dan, ongeveer 100 euro voor 4 stuks (V+A).
Dit is wel zonder montage natuurlijk!
Dit is ook een set die bij inruil door de dealer gewaardeerd wordt (meerwaarde)
De remleidingen zou ik ook gelijk vervangen dan, ongeveer 100 euro voor 4 stuks (V+A).
Dit is wel zonder montage natuurlijk!
- kamiel
- Be Mini
Bericht
maar de standaard remmen op een cooper s zijn toch helemaal niet slecht??
Ik had met mijn vorige auto een peugeot 206 gti erg veel last van fading, zelfs na het verversen met DOT 5 remvloeistof en sparco remschijven had ik hier last van, bij de MCS heb ik er nog geen last van gehad.
het ziet er wel erg moot uit, worden zowel de voor als de achterremklauwen vervangen?? en dat voor 850euro?
dus als ik het goed begrijp,
Remschijven (voor en achter??)
Klauwen (voor en achter??)
Blokjes (voor en achter??)
En als optie voor 100euro meer stalen remleidingen?? (voor en achter??)
prijs 880euro??
Is niet duur dan
al helemaal niet voor mini begrippen.

Ik had met mijn vorige auto een peugeot 206 gti erg veel last van fading, zelfs na het verversen met DOT 5 remvloeistof en sparco remschijven had ik hier last van, bij de MCS heb ik er nog geen last van gehad.
het ziet er wel erg moot uit, worden zowel de voor als de achterremklauwen vervangen?? en dat voor 850euro?
dus als ik het goed begrijp,
Remschijven (voor en achter??)
Klauwen (voor en achter??)
Blokjes (voor en achter??)
En als optie voor 100euro meer stalen remleidingen?? (voor en achter??)
prijs 880euro??

Is niet duur dan

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors