Voordeel van je info is dat ik voorbereid ben, dan sta je altijd sterker.
Het stoort me niet onwijs, ik ben eraan gewend. En deze auto vergeef je toch alles

Ja, dat is handig om in de gaten te houden. Dat zal mijn schoonvader voor me doen, dus ik zal hem instruerenBurnoutBram schreef:Ik heb er niets aan laten doen omdat het gewoon geen kwaad kan. Bij de volgende beurt laat ik ook de bakolie doen dus dan kijken we wel wat er voor metaal meekomt.
Olie is niet vervangen, omdat BMW/MINI er weer gewoon dezelfde olie in gooit.Daniel_S schreef:Reuze benieuwd naar het resultaat. Heb dezelfde kaakjes bij mijn mini
Ja, dat is natuurlijk helemaal waar. Als het een probleem was geweest had ik het zeker aangekaart (zoals de roest onder de deurrubbers). Ik heb er geen last meer van, nu ik weet dat het niks sloopt. En als het wat sloopte, had de MINI monteur vast wat gezegd tijdens het proefrijden. Hij heeft het echt wel gehoord. Beetje vertrouwen heb ik wel.boris_brznjef schreef:Het is toch ook geen probleem?Ward schreef:Dus dat is niet de oplossing volgens MINI? Herkennen ze het wel en hebben ze een andere oplossing?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors