Zoektocht naar een Cooper S (R53)
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Zoektocht naar een Cooper S (R53)
Enige probleem van het Panorama dak is dat de afvoer gootjes verstopt raken. Makkelijk te checken dak open en in de rand kijken vanaf boven, staat er water in =goten verstopt. De gelijders kunnen ook verslijten, (kraken en piepen raam tijdens rijden), kosten 30 euro dan is die weer als nieuw. Meer niet prima daken van de r53
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
De firmware is volgens mij al heel lang niet meer geüpdate. Dat kan me niet echt boeien, want wat heb ik aan een firmware update?. Ik bedoel specifiek de kaarten die na 2015 niet meer geüpdate worden. Nadat ik het op dit forum vernomen had heb ik het nagevraagd en het bleek zo te zijn. Ik heb nog een openstaande vraag per welk kwartaal de laatste dvd zou uitkomen.Marcel1973 schreef:Je bedoelt dat firmware niet geupdate wordt??Marcel Always Open schreef:Na 2015 worden de navi's van de eerste generatie niet langer geüpdate. Dus koop een externe navi en geen ingebouwde, als je de keuze hebt.![]()
Mijn kaarten zijn van 2014 en na de wintersport bestel ik 2015.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel1973
- 4 op een rij!
Bericht
Eens vwb firmware.
De navi-update had ik gemist. Dat is nieuw voor mij. Vind maar raar trouwens, maar we zullen zien. Snel de 2015 dvd bestellen dus
De navi-update had ik gemist. Dat is nieuw voor mij. Vind maar raar trouwens, maar we zullen zien. Snel de 2015 dvd bestellen dus

Mini Cooper S | R53
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Koop mijne maar haha!
Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors