Temperatuur en brandstofmeter geven te veel aan.
- Vinny85
- Be Mini
Bericht
Re: Temperatuur en brandstofmeter geven te veel aan.
Ik denk toch dat je aan een nieuwe klok moet gaan denken.
- asease
- One wheel wonder
Bericht
Ja Vinny daar ben ik ook bang voor maar dat kost een hoop geld en wat ik gelezen heb alleen een nieuwe is te gebruiken. En moet door een erkende worden gekopieerd van de bestaande.
Maar ander vraagje dat van die snelheid op het schermpje in de toerenteller dat heb ik niet. Is dat in te stellen? Ik kom niet verder dan gebruik, temp, gemiddelde snelheid, e nog te rijden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maar ander vraagje dat van die snelheid op het schermpje in de toerenteller dat heb ik niet. Is dat in te stellen? Ik kom niet verder dan gebruik, temp, gemiddelde snelheid, e nog te rijden.
- Vinny85
- Be Mini
- asease
- One wheel wonder
Bericht
Nog even de handleiding erop nageslagen echter daar staat ook dat dit alles is dat af te lezen is vanuit de BC
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Lees dit maar even:
viewtopic.php?f=22&t=11854
viewtopic.php?f=18&t=3086
viewtopic.php?f=22&t=11854
viewtopic.php?f=18&t=3086

- asease
- One wheel wonder
Bericht
Meters brandstof en motortemperatuur lijken weer in orde te zijn. De grote klok open gemaakt en terug geplaatst. Vervolgens de motor goed warm gereden en de tank vol gegooid. Wijzertjes verwijderd en op de juiste positie terug geplaatst.
Temperatuur geeft nu juist aan brandstof is nog even wachten tot de tank weer leeg is maar lijkt goed te zijn gelukt.
Met dank aan Robert zijn reactie op een ander topic
Temperatuur geeft nu juist aan brandstof is nog even wachten tot de tank weer leeg is maar lijkt goed te zijn gelukt.
Met dank aan Robert zijn reactie op een ander topic

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors