Dit geluid is van de koppeling denk ik, eind 2004 andere koppeling gebruikt in de S. Als je het koppeling pendaal in trapt dan zou het ratelen weer moeten verdwijnen. De één heeft het erger dan de ander, er is echter een modificatie voor. Dit kan verder geen kwaad.CooperS-indiblue schreef:Ik heb zo'n ratelend geluid wanneer de auto aanstaat in z'n vrij. Is heel normaal zeggen ze.
Hydraulische klepstoters?
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
- Nona
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik heb idem het zelfde geluid. ene keer zachtjes andere keer best hard.
dan schaam ik me best want zit je in zon mooie auto en klinkt het als een rotte. ahah
multiriem en spanroller vervangen maar helaas was dat niet de oplossing.
nu heb ik originele bmw 5w30 goedkoop kunnen bestellen via fahrzeugol.de 5 liter voor maar 32 euroo!
en laat ik mijn olie en oliefilter vervangen.
ik laat wel weten of het de oplossing is voor het tikken
grtjs
dan schaam ik me best want zit je in zon mooie auto en klinkt het als een rotte. ahah
multiriem en spanroller vervangen maar helaas was dat niet de oplossing.
nu heb ik originele bmw 5w30 goedkoop kunnen bestellen via fahrzeugol.de 5 liter voor maar 32 euroo!
en laat ik mijn olie en oliefilter vervangen.
ik laat wel weten of het de oplossing is voor het tikken
grtjs
- Nona
- Leerling Mini lid
Bericht
Ja dan ben ik weer.
Helaas heeft ook de hydraulische kleppenstoter & het olieverversen plus oliefilter geen baat gehad bij het tikkende probleem.
Hij tikt nog steeds.
Nu denk ik aan kleppenstoters vervangen..?
Iemand suggesties/tips? zou dat wel baat hebben?
,mvg
Helaas heeft ook de hydraulische kleppenstoter & het olieverversen plus oliefilter geen baat gehad bij het tikkende probleem.
Hij tikt nog steeds.
Nu denk ik aan kleppenstoters vervangen..?
Iemand suggesties/tips? zou dat wel baat hebben?
,mvg
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors