Dan kost het?????met monteren bedoel ik dan hegrand_cru schreef:Wordt bij de Strahlung pure Timmermans boys in kleur naar wens geleverd zonder meerprijs. Wel even kleur specifiëren bij bestelling.Maaij schreef:Wordt volgens mij in Primer geleverd. Moet dus zelf nog gespoten worden.
Zelfde bij onze dealer: ook met gespoten kapje te krijgen, maar heb de mijne toch lekker laten plaatsen om zeker geen beschadiging aan MINI te hebben.![]()
Jan
Cooper S tankdop
- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
In de kleur laten spuiten. Maar heb ook al ergens gezien dat je alleen de kleurcode hoeft op te geven, spuiten ze het in de kleur. (spuitbusje denk ik, want voor die prijs...)
new mini schreef:Moet je die ring dan zelf nog in kleur laten spuiten of is dat zo erbij te leverd?Ben een leek hoor wat dat aan gaat!
In de kleur laten spuiten. Maar heb ook al ergens gezien dat je alleen de kleurcode hoeft op te geven, spuiten ze het in de kleur. (spuitbusje denk ik, want voor die prijs...)
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Natuurlijk kan ik je een linkje posten
Zo, HIER heb je 'm al. En ook de site van Timmermans is best wel OK hoor.
Groetsels uit Belgenland,
Jan

Jan

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bedankt voor de linkjes.... toch jammer dat ik die 2e link niet zelf heb gevonden, lag redelijk voor de hand
Dag Jan,grand_cru schreef:Natuurlijk kan ik je een linkje posten![]()
Jan
Bedankt voor de linkjes.... toch jammer dat ik die 2e link niet zelf heb gevonden, lag redelijk voor de hand

- Gert-Jan
- Leerling Mini lid
Bericht
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=95
www.realoem.com Alle onderdelen met door BMW gebruikte onderdelennummers.
www.realoem.com Alle onderdelen met door BMW gebruikte onderdelennummers.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors