Retrofit kopen lijkt me niet echt het goedkoopste.
Een stuurwiel kost denk ik rond 500 EUR
Dat maakt die kit zo duur denk ik
Ombouw stuurwiel, enkel cruise control
- Minilex
- 4 op een rij!
Bericht
Ik denkt dat het eenvoudigste is om alle oem nummers bij elkaar te zoeken op http://www.realoem.com/bmw/ en dan naar de stealer de prijzen opvragen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo te lezen kan het dus. Om zeker te weten zal dit aangeschaft moeten worden bij de dealer, de prijzen vallen mee (buiten het stuur). Waarschijnlijk is het vrijschakelen bij de dealer het duurste.
Of de knoppen voor de radio werken is dan afwachten.
Ik heb trouwens nog een pre-facelift multifunctioneel stuur met airbag module liggen
Een paar berichten terug was dit te lezen.Du brauchst vielleicht folgende teile wenn diese noch nicht vorhanden sind in deine Mini : 61 12 0 136 522 (kabelset) (20 euro bei BMW), 61 31 0 141 210 (Kupplung Module) (28 euro bei BMW), 61 31 0 398 202 (rem module) (28 euro bei BMW). Du brauchst keine cruise controle module, nür eine freischaltung beim händler !
Zo te lezen kan het dus. Om zeker te weten zal dit aangeschaft moeten worden bij de dealer, de prijzen vallen mee (buiten het stuur). Waarschijnlijk is het vrijschakelen bij de dealer het duurste.
Of de knoppen voor de radio werken is dan afwachten.
Ik heb trouwens nog een pre-facelift multifunctioneel stuur met airbag module liggen

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors