Precies!!iDarkDesign schreef:Als je voor de tuning gaat ipv styling. DAN ga je er dikkere remmen op plaatsen.
iDD
Zou een beetje zonde zijn een dure kit te kopen puur voor de looks..
Mee eens! Remmen doen ze goed genoeg voor het standaard aantal pk'sMenno schreef:Precies!!iDarkDesign schreef:Als je voor de tuning gaat ipv styling. DAN ga je er dikkere remmen op plaatsen.
iDD
Zou een beetje zonde zijn een dure kit te kopen puur voor de looks..
Mits de juiste blokken gemonteerd zijn, anders zijn het echt sponzen!Mitchell schreef:
Mee eens! Remmen doen ze goed genoeg voor het standaard aantal pk'sMenno schreef:Precies!!iDarkDesign schreef:Als je voor de tuning gaat ipv styling. DAN ga je er dikkere remmen op plaatsen.
iDD
Zou een beetje zonde zijn een dure kit te kopen puur voor de looks..![]()
Dit vind ik dus kul! De originele remmen van MINI remmen gewoon goed. Ze zitten ook op een 3-serie en brengen de MINI goed en doseerbaar tot stilstand.kwiebje schreef:Vind de standaard remmen echt een minpunt voor de Cooper S hoor. Het zal zeker verbeteren als je er andere blokken op zet.
Hans schreef:Ik vind het echt geen gezicht.. die kleine k.. dingen rood spuiten![]()
Maar goed dat moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten.. hij gaat er echt niet harder door remmen(door het works setje trouwens ook niet)
Doe er wel gelijk Ferodo DS 2500 remblokken in, dan piept die tenminste en remt een stuk beter!
Ik vind Hans wel gelijk hebben... ik vindt het fake. Ik hou niet van schapen in wolfskleren...Hans schreef:Ik zal ze eerder zwart spuiten dan rood.. je wil juist niet dat die kleine k.. dingen opvallen.. maar goed, ik zeg al niks meer
Bij een sportwagen zoals de MINI cooper S omschreven wordt moeten de remmen bijterig zijn. Dat zijn ze belange na niet! Ons mam rijd een Suzuki Swift en die remt veel beter dan de MINI.Dit vind ik dus kul! De originele remmen van MINI remmen gewoon goed. Ze zitten ook op een 3-serie en brengen de MINI goed en doseerbaar tot stilstand.
RVS remleidingen geeft je misschien een iets harder pedaal gevoel, en stop er de volgende keer Ferodo DS2500 (zelfde prijs als standaard orginele mini remblokken, nou ja bijna dezelfde prijs) en ze remmen een stuk beter, en als ze dan ook nog rood zijn, helemaal!kwiebje schreef:Bij een sportwagen zoals de MINI cooper S omschreven wordt moeten de remmen bijterig zijn. Dat zijn ze belange na niet! Ons mam rijd een Suzuki Swift en die remt veel beter dan de MINI.Dit vind ik dus kul! De originele remmen van MINI remmen gewoon goed. Ze zitten ook op een 3-serie en brengen de MINI goed en doseerbaar tot stilstand.
Tevens is het zo dat ze erg zacht zijn als je heel hard op de rem trapt. Ieder zo zijn ervaringen maar ik vind ze echt tegenvallen.
Standaard remmen zijn dus echt NIET geweldig! Iedere keer als ik in de Mini stap verbaas ik weer over de snelheid/vermogen en de waardeloze remmen die daaraan gekoppeld zijn. Ik trap de eerste keer nooit hard genoeg....Mini Poeper schreef:Dit vind ik dus kul! De originele remmen van MINI remmen gewoon goed. Ze zitten ook op een 3-serie en brengen de MINI goed en doseerbaar tot stilstand.kwiebje schreef:Vind de standaard remmen echt een minpunt voor de Cooper S hoor. Het zal zeker verbeteren als je er andere blokken op zet.
Ik gebruik ze dan ook veel intensiever dan een gemiddeld andere persoon... ik zit veel op de snelweg en dan rem ik op op-/afritten vrij laat maar flink. Hiervan hebben ze wat van te lijden. M'n vriendin is er inmiddels aan gewend, maar anderen kunnen het niet altijd waarderen.kwiebje schreef: Tevens ben jij dus ook al over gegaan op andere schijven en blokken. Daar valt natuurlijk ook wat van te zeggen he
Over een tijdje moet de mijne apk gekeurd worden en komen er ook andere schijven en blokken op.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors