De BPM van een Cooper S Chili uit juni 04 is ongeveer €3100,-. Wanneer je nog wat opties hebt, loopt dit alweer snel op natuurlijk.
Als ik trouwens op Mobile.de kijk zie ik er toch niet zo heel veel onder de 14k. En als je toch voor een 2004-er wil gaan, ga dan voor de face-lift die zo rond maand 8/9 verscheen.
Op zoek naar mijn eerste Mini Cooper S
- pauluz26
- Nieuw Lid
- Contacteer:
- pauluz26
- Nieuw Lid
- Contacteer:
Bericht
Okee, bedankt. Ik zie idd de verschillen. De facelift heeft dus ook geen probs meer met de versnellingsbak als ik het goed begrijp?
Ik dacht dat de BPM wat lager lag, maar als dat idd 3100 euro is, is het verschil niet zo groot meer. Echter is het aanbod een stuk groter...
Ik dacht dat de BPM wat lager lag, maar als dat idd 3100 euro is, is het verschil niet zo groot meer. Echter is het aanbod een stuk groter...
Jiihhaaaaaaaaaaaaaah @ 7000 rpm
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier kun je de BPM berekenen. De Cooper S heeft sowieso geen structurele versnellingsbak problemen, daar zit een bak van Gertrag in, dat geldt met name voor de Cooper en de One die een Midland bak hebben.
Aanbod in DLD is inderdaad een stuk groter en vaak hebben ze ook net wat meer opties. Succes met zoeken.
Aanbod in DLD is inderdaad een stuk groter en vaak hebben ze ook net wat meer opties. Succes met zoeken.
- pauluz26
- Nieuw Lid
- Contacteer:
Bericht
Okee.. Ik begrijp dat je bij de douane zo min mogelij aan opties moet aangeven, dat scheelt behoorlijk wat aan BPM...
Ik ga ff rondzoeken in NL en DLD. Mocht ik wat moois gevonden hebben, dan post ik hier de url wel ff. Kunnen jullie ook jullie oordeel geven

Ik ga ff rondzoeken in NL en DLD. Mocht ik wat moois gevonden hebben, dan post ik hier de url wel ff. Kunnen jullie ook jullie oordeel geven

Jiihhaaaaaaaaaaaaaah @ 7000 rpm
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors