Distributieriem v.v
-
am
Bericht
Bij het maken van een afspraak hadden ze het over 2000, zal het even exact vragen mocht het gebeurd zijn. In ieder geval niet gebeld, dus ze zijn nog bezig.kamiel schreef:kun je dan ook even laten weten wat het kost om de koppeling te laten vernieuwen? dit moet namelijk bij mijn auto ook op korte termijn gebeuren, inclusief het vliegwiel.amokjeeh schreef:Mijn auto staat toevallig vandaag bij de dealer in Heemstede voor o.a. een multiriem. Zal ook even vragen hoeveel dat kostte. Denk dat ik het morgen pas weet, aangezien de koppeling er ook uit gaat
Ik heb al een prijsopgave van 1500eurobij BMW dealer Keram in Beek.
Alvast bedankt.
- kamiel
- Be Mini
Bericht

P.s. hebben ze ook het vliegwiel vervangen? ik denk dat dit wel op de faktuur staat?? scheelt namelijk ook nog eens 500euro in de prijs wisten ze mij te vertellen.
So, dat is wel even slikken, wees maar blij dat het een leasebak isamokjeeh schreef:Net opgehaald, factuur was nog niet opgemaakt (leaseauto), bedrag zou incl. spanrollen, multiriem, nieuwe koppeling en natuurlijk de vloeistoffen 1500-1600 euro zijn.

P.s. hebben ze ook het vliegwiel vervangen? ik denk dat dit wel op de faktuur staat?? scheelt namelijk ook nog eens 500euro in de prijs wisten ze mij te vertellen.
-
am
Bericht
Ik heb geen idee, factuur ga ik ook niet meer zien dus moet je het antwoord schuldig blijven. Ik ken deze auto alleen maar met zware koppeling, dus wel raar nu met een lichte koppeling. Hij rijdt in ieder geval als nieuw en het lijkt ook of de auto sneller is gewordenkamiel schreef:So, dat is wel even slikken, wees maar blij dat het een leasebak isamokjeeh schreef:Net opgehaald, factuur was nog niet opgemaakt (leaseauto), bedrag zou incl. spanrollen, multiriem, nieuwe koppeling en natuurlijk de vloeistoffen 1500-1600 euro zijn.![]()

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors