3e remlicht vervangen, ik had precies hetzelfde probleem. Samen met mini poeper en de tuinslang aan de gang gegaan. Dit is niet meteen duidelijk aangezien het via je derde remlicht in die kunststof panelen loopt..vervolgens loopt het uit de kiertjes linea recta naar je accubak.
Zo'n 3e remlicht is zo'n 80,- en met 3 schroeven makkelijk in 5 minuten zelf te vervangen! (zelfs ik kon het hehe)
Dat dacht ik ook........ maar helaas!!!
Heb het 3e remlicht vervangen en geen verbetering.
Het komt wel van bovenaf, als je de kofferbak opendoet, zie je het bovenaan vandaan komen.
weet je zeker waar het vandaan komt?? heb je die kunststof randen nagelopen? dit zorgt voor erg veel verwarring kan ik je zeggen! beste gewoon ff losklikken zodat je het 100% zeker weet. laat ook ff weten zodra je een oplossing hebt gevonden!!
inderdaad wat Shag zegt, binnenpanelen verwijderen. Alles van binnen droog maken, iemand in koff3erbak en met tuinslang erop. Denk eraan dat je het niet naar binnen ziet spuiten lopen en dat het altijd iets vertraagd gaat. Kunnen ook de rubbers van de achterruiten zijn.
dinsdag ook 3e remlicht vervangen en geen verbetering
ik heb er nu al het plastic af gehaalt van de agterklep en weet nu zekker waar het weg komt
hier de fotos weet het nu zekker
en hier de bevesteging van het dak water af voer waar het water naar binnen komt