Vervangen stuurbekrachtigingspomp > we doen ut zelf
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En dan ga je het pompje schoonmaken en krijg je het onderdeelnummer niet gevonden op realoem als je je eigen serienummer intypt.....wat zie je dan op de pomp staan ...... maar weer eens onderzoeken of er wellicht zoals ik al vermoede ooit een andere (wrschijnlijk foute) pomp in is gekomen.

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De pompen voor alle 1-gen Mini's zijn hetzelfde maar er is wel een update geweest.
Gisteravond nog bij Auto-elect Hydroline.nl contact gehad en vandaag wordt een nieuwe pomp opgestuurd dus heeel mischien heb ik um morgen nog zodat ik in het weekend eindelijk dat mooie Milltek geluidje weer kan horen.
Gisteravond nog bij Auto-elect Hydroline.nl contact gehad en vandaag wordt een nieuwe pomp opgestuurd dus heeel mischien heb ik um morgen nog zodat ik in het weekend eindelijk dat mooie Milltek geluidje weer kan horen.
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Zeg Che,
Ik zie al dat je je niet aan het vervelen bent. Nu je klaar bent met de struts.
Wat een gedoe allemaal zeg.
Sterkte ermee.
Annet
Ik zie al dat je je niet aan het vervelen bent. Nu je klaar bent met de struts.

Wat een gedoe allemaal zeg.

Sterkte ermee.
Annet

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hee Annetje.....je moet toch wat he.....vraag me af wat ik straks weer kapot moet maken aan de Mini om toch maar bezig te blijven he.BMW X3 schreef:Zeg Che,
Ik zie al dat je je niet aan het vervelen bent. Nu je klaar bent met de struts.![]()
Wat een gedoe allemaal zeg.![]()
Sterkte ermee.
Annet
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MiniBeardie
- Be Mini
- jean
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb het ondertussen ook zitten, geen servo meer.
Moet nu op zoek wat de oorzaak is. Ik vind het wel sterk, auto is van 05/2005 met slechts 24000km.
Als ik nu op realoem.com zoek naar de stukken vind ik een aantal nummers terug voor de de pomp
32416769963 (die maken ze niet meer)
en
32416778425 (deze vervangt bovenstaande)
Als ik nu naar foto's kijk van pompen die ze op het internet aanbieden, vind ik nergens deze nummers terug.

Hoe weet je of je wel de juiste koopt?

Moet nu op zoek wat de oorzaak is. Ik vind het wel sterk, auto is van 05/2005 met slechts 24000km.
Als ik nu op realoem.com zoek naar de stukken vind ik een aantal nummers terug voor de de pomp
32416769963 (die maken ze niet meer)
en
32416778425 (deze vervangt bovenstaande)
Als ik nu naar foto's kijk van pompen die ze op het internet aanbieden, vind ik nergens deze nummers terug.

Hoe weet je of je wel de juiste koopt?

- jean
- Mod virus alert!
Bericht
nog een vraagje, aan wat kan je merken dat de pomp stuk is, buiten het feit dat de wagen zwaarder stuurt?
Ik heb altijd al gevonden dat de mini zwaarder stuurde, maar heb nu net hier een andere geprobeerd en die stuurt precies even zwaar.....
Ben nu aan het twijfelen of de pomp al dan niet stuk is.......
ok bedankt,kwiebje schreef:Het kan maar 1 pomp zijn. Bij nnp.be kun je een gebruikte kopen voor iets minder geld dan een nieuwe.
De pompen zijn redelijk aan de prijs dus goed zoeken loont!
nog een vraagje, aan wat kan je merken dat de pomp stuk is, buiten het feit dat de wagen zwaarder stuurt?
Ik heb altijd al gevonden dat de mini zwaarder stuurde, maar heb nu net hier een andere geprobeerd en die stuurt precies even zwaar.....
Ben nu aan het twijfelen of de pomp al dan niet stuk is.......

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors