Luchtfilter
- minipino77
- Enthousiast
Bericht
Al een keus kunnen maken? Ik was nl. ook aan het kijken voor een luchtfilter, omdat ik het idee heb dat de mini iets inhoudt onder de 2000 toeren (had ik al meer gelezen
).
Ben benieuwd wat en waarom je gekozen heb, want ik was al aan het kijken voor de pipercross. Vindt de evt. pk's winst
iets belangrijker dan geluid

Ben benieuwd wat en waarom je gekozen heb, want ik was al aan het kijken voor de pipercross. Vindt de evt. pk's winst

Mini Cooper countryman 

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
in engeland zetten er velen de pipercross en ik heb daardoor net hetzelfde gedaan en het geluid daarvan is ook nog eens super (op een S-je toch) als je wilt kan ik daar wel eens een filmpje van maken?minipino77 schreef:Al een keus kunnen maken? Ik was nl. ook aan het kijken voor een luchtfilter, omdat ik het idee heb dat de mini iets inhoudt onder de 2000 toeren (had ik al meer gelezen).
Ben benieuwd wat en waarom je gekozen heb, want ik was al aan het kijken voor de pipercross. Vindt de evt. pk's winstiets belangrijker dan geluid
- minipino77
- Enthousiast
Bericht
Zag dat pipercross zo'n 125 euro is! Klopt dat.
Altijd leuk!!Shadow_Breaker schreef:in engeland zetten er velen de pipercross en ik heb daardoor net hetzelfde gedaan en het geluid daarvan is ook nog eens super (op een S-je toch) als je wilt kan ik daar wel eens een filmpje van maken?minipino77 schreef:Al een keus kunnen maken? Ik was nl. ook aan het kijken voor een luchtfilter, omdat ik het idee heb dat de mini iets inhoudt onder de 2000 toeren (had ik al meer gelezen).
Ben benieuwd wat en waarom je gekozen heb, want ik was al aan het kijken voor de pipercross. Vindt de evt. pk's winstiets belangrijker dan geluid
Zag dat pipercross zo'n 125 euro is! Klopt dat.
Mini Cooper countryman 

- rocky
- Mod virus alert!
Bericht
minder vermogen
Ja,dat is het mooie,maar een open luchtfilter in de motorruimte geeftGlenn-DUB schreef:Ik heb een BMC open filter in de One en dat klinkt ook echt gruwlijk als je het gas in trapt, tot nu toe nog steeds geen spijt van, demk dat het bij een cooper nog meer effect heeft
Kosten hiervan waren volgens mij rond de 90 euro
minder vermogen
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors