Luchtfilter

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
MichMich
4 op een rij!
4 op een rij!

08 mei 2009, 22:17

Haha.... de keuze wordt er niet makkelijker op... :)
minipino77
Enthousiast
Enthousiast

13 aug 2009, 13:31

Al een keus kunnen maken? Ik was nl. ook aan het kijken voor een luchtfilter, omdat ik het idee heb dat de mini iets inhoudt onder de 2000 toeren (had ik al meer gelezen :shock: ).
Ben benieuwd wat en waarom je gekozen heb, want ik was al aan het kijken voor de pipercross. Vindt de evt. pk's winst :lol: iets belangrijker dan geluid
Mini Cooper countryman :rijden
Shadow_Breaker
GPc-0001

13 aug 2009, 15:10

minipino77 schreef:Al een keus kunnen maken? Ik was nl. ook aan het kijken voor een luchtfilter, omdat ik het idee heb dat de mini iets inhoudt onder de 2000 toeren (had ik al meer gelezen :shock: ).
Ben benieuwd wat en waarom je gekozen heb, want ik was al aan het kijken voor de pipercross. Vindt de evt. pk's winst :lol: iets belangrijker dan geluid
in engeland zetten er velen de pipercross en ik heb daardoor net hetzelfde gedaan en het geluid daarvan is ook nog eens super (op een S-je toch) als je wilt kan ik daar wel eens een filmpje van maken?
minipino77
Enthousiast
Enthousiast

13 aug 2009, 15:45

Shadow_Breaker schreef:
minipino77 schreef:Al een keus kunnen maken? Ik was nl. ook aan het kijken voor een luchtfilter, omdat ik het idee heb dat de mini iets inhoudt onder de 2000 toeren (had ik al meer gelezen :shock: ).
in engeland zetten er velen de pipercross en ik heb daardoor net hetzelfde gedaan en het geluid daarvan is ook nog eens super (op een S-je toch) als je wilt kan ik daar wel eens een filmpje van maken?
Altijd leuk!!
Zag dat pipercross zo'n 125 euro is! Klopt dat.
Mini Cooper countryman :rijden
rocky
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 sep 2009, 21:43

Glenn-DUB schreef:Ik heb een BMC open filter in de One en dat klinkt ook echt gruwlijk als je het gas in trapt, tot nu toe nog steeds geen spijt van, demk dat het bij een cooper nog meer effect heeft

Afbeelding

Afbeelding

Kosten hiervan waren volgens mij rond de 90 euro
Ja,dat is het mooie,maar een open luchtfilter in de motorruimte geeft
minder vermogen
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 sep 2009, 12:15

Bij mijn Cooper zit een K&N 57i kitje gemonteerd, en ik ben er erg tevreden over!

Verder vind ik die eeuwige discussie om zo koud mogelijke lucht door zo'n filter te krijgen redelijk overdreven. :roll:
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”