Bij Mini Individual (Marko) heb ik destijds mijn rode mini spiegelkappen gekocht. En daarnaast door hem het dash laten stickeren. Goede kwaliteit, alleen hij spreekt niet zo goed Engels en ik bijna geen Duits. Maar goed geen probleem. Op veel Duitse evenementen stond hij met een stand.
Zijn website www.mini-individual.de is offline gehaald om mij onbekende redenen; mogelijk dat hij de "Mini" naam niet meer commercieel mag gebruiken (ivm licenties etc).
Ik heb hier nog wel ergens wat gegevens van hem (telefoonnr of email adres) indien gewenst. Dat ga ik dus maar liever niet op dit openbaar forum plaatsen, om hem niet in de problemen te brengen. Probeer het dus eerst via dat Powerminis forum svp.
Hoe krijg je dit voor elkaar?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gevonden!
Volgens mij is dit de nieuwe naam van Mini Individual: Attractive for MINI
http://www.attractive4mini.com
Volgens mij is dit de nieuwe naam van Mini Individual: Attractive for MINI
http://www.attractive4mini.com
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
thnx 4 sharing Fred!!!
Zo te lezen krijg ik er nog een goede prijs voor...

Zo te lezen krijg ik er nog een goede prijs voor...
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij maakt die RaffaisonFire die LED ringen maar die vraagt er wel een behoorlijke prijs voor. Volgens mij kun je ook die ringen kopen zoals voor de Angel Eyes in een grotere diameter (hij heeft ze ook in 90 en 100 mm) en wat knutselen jezelf een hoop geld besparen? Ik roep maar wat, ik weet het ook niet.
- Fred
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog iets, als je dit hebt, kom je dan nog wel door de APK??
Ik heb nu witte LEDjes(tonen altijd een beetje blauw...) in mijn standlichten maar die moesten eruit voor de apk, er mag geen blauw licht aan de voorkant zijn??
Dus moet ik dan iedere keer de stroomvoorziening van de koplamp LED's verbreken voor de APK? en met de halogeen standaard standlichtjes erheen?
Audi rijdt ook met LED standverlichting in de koplampen...
Ik heb nu witte LEDjes(tonen altijd een beetje blauw...) in mijn standlichten maar die moesten eruit voor de apk, er mag geen blauw licht aan de voorkant zijn??
Dus moet ik dan iedere keer de stroomvoorziening van de koplamp LED's verbreken voor de APK? en met de halogeen standaard standlichtjes erheen?
Audi rijdt ook met LED standverlichting in de koplampen...
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Led's mogen in principe niet omdat blauw licht enkel voor hulpdiensten mag gebruikt worden. Stomme regel als je het mij vraagt, dan mogen ze ineens iedereen met xenon ook afkeuren...
Met de nieuwe audi's in het achterhoofd denk ik niet dat het een probleem mag vormen als de led's niet uitgesproken blauw schijnen ...
Met de nieuwe audi's in het achterhoofd denk ik niet dat het een probleem mag vormen als de led's niet uitgesproken blauw schijnen ...
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors