Geen problemen meer gehad met de accu, en ook het raam blijft altijd mooi dicht!
Nu denk ik ondertussen helaas dat ik me wat heb laten 'afzetten' met de auto... Er is blijkbaar toch geen alarm aanwezig, want ik heb geen rood lampje aan mijn pinkers (of bij de ruitenwissers). Voor mij hoefde het nu niet per se, maar daar dacht ik uiteindelijk wel voor betaald te hebben... Toen ik de auto de eerste maal ging bekijken, geloofde ik de mensen ook wel. Ik denk ook dat zij wel écht denken dat de auto een alarm heeft

En qua opties op de auto...
Echt opties heb ik eigenlijk, achteraf gezien, niet denk ik. Blijkbaar zit oa. airco al standaard in de Mini's van tegenwoordig, en de velgen zijn ook maar de 'gewone standaard alu velgen'. Mistlichten vooraan zijn ook al standaard, en de ASC zal het verschil niet maken denk ik dan zo... Ik heb nog steeds geen spijt dat ik de auto gekocht heb, maar ik vind precies wel dat de 7500 euro die ik ervoor betaald heb (voor een Mini Cooper van 2005 met 80.000km) wat te veel was eigenlijk. Me wat laten doen door een vlotpratende verkoper zeker? (De chili rode kleur die bij de nieuwe Mini's 3000 euro kost doordat de JC Works erbij komen, blijkt ook gewoon een rood te zijn dat 'maar' 300 euro meer kost... Ik wil gewoon te veel zeker? ^^)
Ik vraag me dan wel af of de sportophanging en het sportstuur wel waar zijn... Het stuur heeft enkel leren bekleding, maar niet de multifunctionele opties die er zouden moeten opzitten. En de ophanging, daar heb ik helemaaaal geen idee van. En wat is de 'gele lamp' aan de hendel voor de ruitenwissers nu juist? Ik lees precies allemaal tegenstrijdige zaken daarover.
Zal mijn klaagzang hier wel bij houden, maar ik baal een beetje van het 'gebrek aan opties' en de, naar mijn mening, te hoge prijs. Gedane zaken nemen echter geen keer... Leren uit mijn fouten en blijven rijden met de Mini zeker ^^