Mini Cooper S 2008
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: Mini Cooper S 2008
Vorig jaar (2014 dus) is die MINI in augustus, oktober, 2x in november en in december van eigenaar gewisseld... Die heeft dus blijkbaar een tijdje in het handelscircuit rondgezworven.
De voorste wielkuipen lijken te zijn vervangen (stickers in de kuip?), en linksvoor zit er niet goed in. De achterkentekenplaat hangt er een beetje shabby bij, en daar staat tevens nog de naam op van een vorig autobedrijf. Wellicht hebben zij nog info over de MINI??
De voorste wielkuipen lijken te zijn vervangen (stickers in de kuip?), en linksvoor zit er niet goed in. De achterkentekenplaat hangt er een beetje shabby bij, en daar staat tevens nog de naam op van een vorig autobedrijf. Wellicht hebben zij nog info over de MINI??

- wesleyextra
- Nieuw Lid
Bericht
Heb een reeks aan vragen gesteld en kreeg als antwoord: "Wesley zodra ik antwoord weet op al jou vragen zal ik deze gelijk beantwoorden nu meteen kan ik dat niet ,daar ik niet overal het juiste antwoord weet ,ik weet namelijk ook niet alles,hopelijk begrijp je dat"
Beetje onprofessioneel als je het mij vraagt, ook al weet je niet alle antwoorden op de vragen..
Hoe heb jij al deze eigenaren gecheckt Robert? Want daar ben ik nog niet achter gekomen via de app die ik gebruik (iKenteken).
Was me inderdaad opgevallen.Robert schreef:Vorig jaar (2014 dus) is die MINI in augustus, oktober, 2x in november en in december van eigenaar gewisseld... Die heeft dus blijkbaar een tijdje in het handelscircuit rondgezworven.
Heb een reeks aan vragen gesteld en kreeg als antwoord: "Wesley zodra ik antwoord weet op al jou vragen zal ik deze gelijk beantwoorden nu meteen kan ik dat niet ,daar ik niet overal het juiste antwoord weet ,ik weet namelijk ook niet alles,hopelijk begrijp je dat"
Beetje onprofessioneel als je het mij vraagt, ook al weet je niet alle antwoorden op de vragen..
Hoe heb jij al deze eigenaren gecheckt Robert? Want daar ben ik nog niet achter gekomen via de app die ik gebruik (iKenteken).
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Tsja, hobby-database-je en een soort van abonnement op de publieke RDW-data in de Azure Datamarket. En na verloop van tijd bouw je vanzelf zo'n lijstje op...
wesleyextra schreef:Hoe heb jij al deze eigenaren gecheckt Robert? Want daar ben ik nog niet achter gekomen via de app die ik gebruik (iKenteken).

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors