Stationair sputteren na tunen
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat is nr 7 ? Koop een Alfa?

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Stationair sputteren na tunen
frankie schreef:Speltip 6.
Wat is nr 7 ? Koop een Alfa?

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- frankie
- Volledig MINI minded!
- Vinny85
- Be Mini
Bericht
Vandaag de dynorun gedaan met uitstoot meting. Kwa te arm of te rijk liep hij perfect dus het kan niet aan de software liggen. Nu willen jullie zeker ook de uitslag weten van de vermogensmeting?
216.5pk 249nm.
Dat is een hoop.
216.5pk 249nm.
Dat is een hoop.
- Xanlle
- Mod virus alert!
Bericht
Heeft het probleem zich wel voorgedaan? Hebben ze er geen verklaring voor?
- Vinny85
- Be Mini
Bericht
Nee helaas hij bleef mooi in de stationaire toeren. De computercorectie was mooi op 5% dus niks met injectie te maken. Wel werd er valse lucht geroepen maar dan zal je dat ook vaker moeten hebben dan heel af en toe. Ook werd de gasklep aangehaalt die zou met gas los misschien tijdelijk helemaal gesloten kunnen zijn. En dat je daardoor overcorectie krijgt van de computer. Ik heb ook in een ander topic gelezen dat het de pakking van compressor naar gasklep kan zijn of de flexpijp daarvan.
- Xanlle
- Mod virus alert!
Bericht
Ok, dat zijn wel heel veel mogelijke oorzaken helaas. Ik merk, nu het minder warm is en vochtiger, dat het probleem veel minder erg is. Mogelijk toeval, ik weet het niet.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors