moet ook zeggen dat renova het altijd super netjes oplost!!

Coen
dat is gewoon toeval heeft niets met die beurt te maken.Francisca schreef:Ook ik ben nieuwsgierig naar de ontwikkelingen bij jullie, want ook ik heb het probleem van dat rotgeluid bij het optrekken in de eerste versnelling.
Het gekke is dat ik het pas ben gaan horen sinds de auto een grote beurt heeft gehad, de remblokken en de motorventilator zijn vervangen.
Toch nog maar eens navragen bij de garage.
Coen, succes met je zoveelste klus.
Groetjes Francisca
Kijk dat vind ik nou netjes van je Coen. Ik heb nadat ik m'n Coopertje pas heb ingeruild nog de accu en het thermostaathuis laten vervangen voordat ik 'm aan de dealer terug heb gegeven. Toch nog een aardige rekening, maar dit alles onder het motto 'jij levert mij een perfekte auto, ik lever jou een perfekte auto'. Ik hou daarvan. Eerlijk zaken doen.coendek schreef:bij mij is het af en toe.... maar zit nu toch te denken om het nog even te laten doen. Hou er niet van om een auto met een mankement te verkopen....![]()
keep you guys posted!
Coen
Dit is waarschijnlijk het verschil tussen een liefhebber en een handelaar.. Die zal het werkelijk een worst wezen of hij goed onderhouden is of niet!Sepp schreef:Kijk dat vind ik nou netjes van je Coen. Ik heb nadat ik m'n Coopertje pas heb ingeruild nog de accu en het thermostaathuis laten vervangen voordat ik 'm aan de dealer terug heb gegeven. Toch nog een aardige rekening, maar dit alles onder het motto 'jij levert mij een perfekte auto, ik lever jou een perfekte auto'. Ik hou daarvan. Eerlijk zaken doen.coendek schreef:bij mij is het af en toe.... maar zit nu toch te denken om het nog even te laten doen. Hou er niet van om een auto met een mankement te verkopen....![]()
keep you guys posted!
Coen
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors