Uitlaat voor een Cooper
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks Coen,
Maar als ik het goed begrijp, dan hebben wij dezelfde pijp onder onze ONE als een cooper.
Kun je hier dan een eindstuk van Eisenmann op aansluiten(dubbele centraal)?
Wat kost zo'n geintje ongeveer?
Kun je ook dikkere opzetstukken op een orginele S uitlaat krijgen. Ik vind die eindstukjes nl een beetje klein overkomen icm een aero achterbumper.
Maar als ik het goed begrijp, dan hebben wij dezelfde pijp onder onze ONE als een cooper.
Kun je hier dan een eindstuk van Eisenmann op aansluiten(dubbele centraal)?
Wat kost zo'n geintje ongeveer?
Kun je ook dikkere opzetstukken op een orginele S uitlaat krijgen. Ik vind die eindstukjes nl een beetje klein overkomen icm een aero achterbumper.
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb niet de juiste tools om het zelf te doen, als ik het uitbesteed kan ik denk ik net zo goed een nieuwe uitlaat kopenMaVaEe schreef:De "One Ball Mod" is afgevallen Ralph?Ralph-cooper schreef:Same here, en ben ook op zoek naar iets andersMaVaEe schreef:Het nadeel bij mij is dat ik geen cooper uitlaat meer heb dus de eisenmann valt al af...![]()
(Of ik moet ergens een cooper uitlaat scoren)

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Ok vandaar!Ralph-cooper schreef:Ik heb niet de juiste tools om het zelf te doen, als ik het uitbesteed kan ik denk ik net zo goed een nieuwe uitlaat kopenMaVaEe schreef:De "One Ball Mod" is afgevallen Ralph?Ralph-cooper schreef:
Same here, en ben ook op zoek naar iets anders

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Verschil: RVS en grotere diameter
Het geluid zal niet veel verschillen (ietsje door RVS) en theoretisch zou je de flow beter moeten zijn waardoor meer theoretische winst.
RVS heeft een mindere thermischgeleidend (warmte-/koudegeleidend) vermogen dan gewoon staal. Dit zal dus (theoretisch) een ander geluid (kunnen) geven dan een gewone pijp.
Is dit jou die € 156,- waard? Die vraag moet je jezelf stellen.
Zonder een center pipe moet de originele pijp door gezaagd worden om de achterdemper te monteren.Murcie schreef:Coen, wat is het verschil zonder of met centre pipe?? Geluid??
Verschil: RVS en grotere diameter
Het geluid zal niet veel verschillen (ietsje door RVS) en theoretisch zou je de flow beter moeten zijn waardoor meer theoretische winst.
RVS heeft een mindere thermischgeleidend (warmte-/koudegeleidend) vermogen dan gewoon staal. Dit zal dus (theoretisch) een ander geluid (kunnen) geven dan een gewone pijp.
Is dit jou die € 156,- waard? Die vraag moet je jezelf stellen.
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
edit: heb het al gevonden
Wat is die endpipe kit?coendek schreef:Hier de prijzen van supersprint :
830413 Centre pipe. € 156.- incl btw
830524 Rear exhaust € 366.- incl btw
830516 Endpipe kit OO 70 € 240.- incl btw
edit: heb het al gevonden

Laatst gewijzigd door Ralph-cooper op 26 apr 2008, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors