Centrale deurvergrendeling heeft kuren, deurslot vervangen
- Yannick_
- Mod virus alert!
Bericht
Dit is een beetje een héél oud topic omhoog schoppen, maar ik denk dat ik een soortgelijk probleem heb dus wilde het graag hier kenbaar maken. Als ik mijn sleutel in het slot steek kan ik de sleutel niet omdraaien. Niet naar links of rechts. Ook niet met de reservesleutel! Komt er dus ook op neer dat als de ABfunctie niet meer werkt ik mijn auto niet meer inkan. Is dit waarschijnlijk een defect slot?..
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
er zit in de deur een palletje dat het slot doet open gaan, ff checken of deze niet los zien. je kan er moeilijk aan maar het is mogelijk ;-)
- marthijn
- Nieuw Lid
Bericht
Deurslot blijft hangen
Ik heb een probleem met me rechter portier, als ik deze van het slot wil afhalen met de afstandsbediening komt het pennentje wel omhoog maar de deur blijft op slot.
Ook van binnenuit niet te openen, na een paar keer open en dicht te doen via de afstandsbediening gaat hij weer open.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos.
mini one 2002 .
Ook van binnenuit niet te openen, na een paar keer open en dicht te doen via de afstandsbediening gaat hij weer open.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos.
mini one 2002 .
- Yannick_
- Mod virus alert!
Bericht
Toevallig dat dit topic nu actief is 
Ik heb het slot van mijn bestuurdersportier in de winter ingespoten met W40, er gebeurde helaas niks. Toen ik vandaag nog eens probeerde het slot om te draaien, lukte het ineens. Ik kan het slot naar links en naar rechts draaien. Er gebeurt echter niets. Ik wilde aan de binnenkant van de deur kijken, maar verder dan de 3 schroefjes aan de binnenkant van de deur kom ik niet, als deze 3 eraf zijn krijg ik de binnenkant van de deur er niet af. Zie ik een schroefje of meerdere schroefjes over het hoofd?

Ik heb het slot van mijn bestuurdersportier in de winter ingespoten met W40, er gebeurde helaas niks. Toen ik vandaag nog eens probeerde het slot om te draaien, lukte het ineens. Ik kan het slot naar links en naar rechts draaien. Er gebeurt echter niets. Ik wilde aan de binnenkant van de deur kijken, maar verder dan de 3 schroefjes aan de binnenkant van de deur kom ik niet, als deze 3 eraf zijn krijg ik de binnenkant van de deur er niet af. Zie ik een schroefje of meerdere schroefjes over het hoofd?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
oei, moet het even uit m'n hoofd doen, maar achter de ronde reflector (binnenzijde deur) zit ook een schroef. Heb je die ook?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
allright, nu iets minder uit m'n hoofd en iets meer in de DIY sectie van deze website gekeken
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=13880
zelfde antwoord.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=13880
zelfde antwoord.

Gr, Marcel
- rweeber
- Nieuw Lid
Bericht
heb de bekleding eraf en zie het slot zitten
maar waar zit dat palletje.........
RWeeber
palletje van deur slot ??
kan je aangeven waar dat palletje zitShadow_Breaker schreef:er zit in de deur een palletje dat het slot doet open gaan, ff checken of deze niet los zien. je kan er moeilijk aan maar het is mogelijk ;-)
heb de bekleding eraf en zie het slot zitten
maar waar zit dat palletje.........
RWeeber
- JennyStyle
- 4 op een rij!
Bericht
Deursluit mechanisme
heeft iemand enig idee wat een nieuwe sluit mechanisme kost van de rechterzijde
niet het cilinderdeel maar het zwartekastje die de electronika (sluiting met ab en ruit) en mechanische bediening regelt
kost, onderdeel nummer is ook welkom.
niet het cilinderdeel maar het zwartekastje die de electronika (sluiting met ab en ruit) en mechanische bediening regelt
kost, onderdeel nummer is ook welkom.
wie het kleine niet eert.....
........is een verwend nest!!
- JennyStyle
- 4 op een rij!
Bericht
ha net met bmw aan de lijn gehangen onderdeel kost 90,- maar men verteld er doodleuk bij dat het ook misschien in geleerd moet worden koste 150,-.
Ik heb nl zelf al 2 keer (niet alleen vanwege de vrieskou)de boel uitgebouwd vanwege het losraken van de kabel die zorgt dat je van binnenuit de deur kan openen.. is mij verteld dat het een veel voorkomende kwaal is... die dingen slijten nou eenmaal.
Weet iemand of dat in leren noodzakelijk is of kan ik het nieuwe onderdeel gewoon monteren (plug and play/pray)
ik hoor het graag.
Ik heb nl zelf al 2 keer (niet alleen vanwege de vrieskou)de boel uitgebouwd vanwege het losraken van de kabel die zorgt dat je van binnenuit de deur kan openen.. is mij verteld dat het een veel voorkomende kwaal is... die dingen slijten nou eenmaal.
Weet iemand of dat in leren noodzakelijk is of kan ik het nieuwe onderdeel gewoon monteren (plug and play/pray)
ik hoor het graag.
wie het kleine niet eert.....
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors