Kopen Cooper S Cabrio Sidewalk
- WV
- Nieuwsgierig
Bericht
je hebt gelijk
ik ga t denk ik toch maar wijzigen naar ipod aansluiting! t is toch wel bakbeest achterin zeg....

peter schreef:Als ik me niet vergis MOET je KIEZEN tussen de wisselaar of I-pod aansluiting/IceLink.
Ik zou nu ALTIJD kiezen voor de I-pod aansluiting of IceLink gaan.
Scheelt ook weer ruimte voor de boodschappen.
- WV
- Nieuwsgierig
Bericht
is je ipod ook goed te bedienen met het multifunctioneel stuur? ik heb ook navigatie, wordt op dit scherm weergegeven welke artiest en nummer, of is dat nou weer stapje te ver...
maar aangezien op je ipod zooooveeeel nummers staan moet je toch ergens kunnen zien wat je kiest... of moet je dan toch nog op je ipod zelf kiezen/kijken

Blont-007 schreef:In de nieuwe cabrio's dus de laatste lichting zeg maar, zit een aux aansluiting in het dashboardkastje, waar je zo je ipod op aansluit!
- WV
- Nieuwsgierig
Bericht
nou het is geregeld hoor!
ik heb de cd wisselaar geannuleerd en het wordt idd een ipod aansluiting met dension icelink plus, gelukkig is mijn Mini geschikt om dit aan te kunnen sluiten vertelde de techneut bij de dealer aangezien de goede/nieuwe software er in zit, en door de icelink Plus kan ik de ipod idd straks bedienen via multifunct.stuurwiel en zichtbaar op display, dus kan de ipod netjes in mn dashboardkastje blijven liggen, ook wordt de ipod door deze Plus versie automatisch opgeladen in de auto, wel zo handig.
Dus ben er blij mee, mede dankzij jullie advies!!!!
Bedankt nogmaals!!!!!!!

Dus ben er blij mee, mede dankzij jullie advies!!!!

quattro gmbh schreef:Volgens mij ligt dat aan de aansluiting van de Ipod. Als je een duurdere koopt bv een dension icelink koopt kan dat geloof ik wel.
Maargoed ik werk niet met de ipod in de auto, de zoekfunctie zal wel wat opleveren.
Foto was snel gemaakt, geen probleem
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
join de cabbie-club
: Have fun!!!! Veel plezier met ophalen........
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
WV schreef:Morgen is het zover!!! ik mag mijn Mini ophalen!!!!
join de cabbie-club

gr, PC

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

yeah me 2!!! Snel fotootje morgen posten hoor!!
gr, PC

gr, PC

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors