Mini-pech
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi Gilles succes met het herstel. Wellichyt moet je even ervaringen van Wim TBL opvragen, die had ook motorschade en moest ook afwegen tussen al deze voors en tegens...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
- brodie13
- Leerling Mini lid
Bericht
Works kop
Hee Chill es
Ik heb nog een works kop met twee cam shafts 25000 km gelopen aantoenbaar ik heb ook nog een spruitstuk
Laat maar weten ik heb alles ook te koop staan hier op de site ik maak wel een mooi prijsje
Ik zie de mail wel langs komen
Ik heb nog een works kop met twee cam shafts 25000 km gelopen aantoenbaar ik heb ook nog een spruitstuk
Laat maar weten ik heb alles ook te koop staan hier op de site ik maak wel een mooi prijsje

Ik zie de mail wel langs komen
chill-es schreef:@Wall-e. Oorzaak: waarsch. door eenmalig rijden op Zandvoort (zonder oliekoeler, deze is niet standaard voor een R53), maar iegelik zou dit geen probleem moeten zijn... Eerlijk gezegd weet ik het (nog) niet.
Oplossingssuggestie: nieuw motorblok, door de dealer te leveren a E3850,- en dan overzetten. Totaal aan kosten: E5300.-
Ik vind dit te erg om nog smiley's te gebruiken...
Wie weet nog een gebruikt of nieuw motorblok (liefst incl. cilinderkop)?
- brodie13
- Leerling Mini lid
Bericht
R
Ik heb een kop en spruitstuk incl twee cam shafts 1800 euro
Klaas van beek heeft mijn spruitstuk, ik zelf heb net andere er op met 200 Cell kat
en die kop heb ik thuis.
Spruitstuk alleen 500 euro
1300 euro voor die kop met twee cam shafts alles 25000 km gelopen en die schrick cam shaft 4000 km
Ik heb een kop en spruitstuk incl twee cam shafts 1800 euro
Klaas van beek heeft mijn spruitstuk, ik zelf heb net andere er op met 200 Cell kat

Spruitstuk alleen 500 euro
1300 euro voor die kop met twee cam shafts alles 25000 km gelopen en die schrick cam shaft 4000 km
rocky schreef:Brodie,wat vraag je voor het spruitstuk?
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan volgens mij idd ook ja... (heb ik van horen zeggen)
Wat voor olie had je erin... toch niet van Beek 10W60 he??
Wat voor olie had je erin... toch niet van Beek 10W60 he??
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
je was dit topic al aan het opbouwen naar iets pittigs, maar dit...wtf zeg! succes met het zoeken van een donor, las je zoektopic net, het miniclub netwerk doet zijn werk zie ik.chill-es schreef:@Wall-e. Oorzaak: waarsch. door eenmalig rijden op Zandvoort (zonder oliekoeler, deze is niet standaard voor een R53), maar iegelik zou dit geen probleem moeten zijn... Eerlijk gezegd weet ik het (nog) niet.
Oplossingssuggestie: nieuw motorblok, door de dealer te leveren a E3850,- en dan overzetten. Totaal aan kosten: E5300.-
Ik vind dit te erg om nog smiley's te gebruiken...
Wie weet nog een gebruikt of nieuw motorblok (liefst incl. cilinderkop)?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors