Bedoel je met dat aparte boekje een look-a-like onderhoudsboekje/handleiding van de GP of weer wat anders? In het eerste geval: die heb ik! In het tweede geval ben ik benieuwd..!
Het is dat boekje met de GP op de voorzijde. Het is onderverdeeld in meerdere talen.Shag schreef:Bedoel je met dat aparte boekje een look-a-like onderhoudsboekje/handleiding van de GP of weer wat anders? In het eerste geval: die heb ik! In het tweede geval ben ik benieuwd..!
Heb je toevallig het onderdeelnummer van die klepjes? Ik mis er ook een namelijk, mogelijk drie (was te lui om de andere kant te checkenGp0029 schreef:Bij mij ontbreken zowel de klepjes als de blokjes. Heb ze meteen besteld. Goeie tip !
Dat is inderdaad mijn oude GP. Ik heb er altijd met veel plezier in gereden. Hij wordt aangeboden bij hetzelfde bedrijf waar ik hem vorig jaar in november heb ingeruild. Ik heb eerder begrepen dat de auto verkocht is. Hij is dus kennelijk weer snel ingeruild of de koop is toch niet doorgegaan.Shag schreef:Hele strakke en nette GP zo te zien
Shag schreef:Gezocht op dit forum maar niet gevonden: een overzicht met GP's van NewMINIclub leden!wat ik zo kon vinden alvast hier geplaatst, ontbrekende GP's/leden graag reageren! Ex GP eigenaren eveneens. Het zou natuurlijk leuk zijn als men hier een foto post van zijn of haar (ex) GP!
![]()
Zover bekend nog in de club:
#0029 Gp0029 (Fred)
#0064 Coendek
#0067 Soccs (Portugal)
#0544 The Blue Lobster
#0647 Annemiek
#0896 Mini-Motorsport
#0981 Marcel.no
#1244 Shag
#1399 Berthil
#1622 Niekcarfreak