Uitlaat voor een Cooper

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 mei 2008, 11:49

IK vindt het idd ook best veel geld. Ik wil zelf ook nog binnekort een Aero kit(S-Aero kit)) plaatsen en zal dus ook mijn uitlaat naar het midden moeten verplaatsen. Het mooiste is natuurlijk gewoon een SS ofzo. Maar als je de prijsverschillen dan ziet tussen een orginele uitlaat(Op MP voor 100 euro) en de SS 762 euro! Aangezien ik zelf vrij handig ben ga ik het gewoon met een orginele S uitlaat proberen. De midden demper er tussen uit halen en wat andere sierstukken. Wel minder power maar wel 600 euro in je zak behouden 8)
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2008, 12:40

Ik ben ook wat aan het zoeken voor een uitlaat, wsl wordt het de jcw voor de cooper (want ik wil geen centrale uitlaat).

Het is niet mijn bedoeling om echt een luide uitlaat eronder te steken, want met mijn bmc filter maakt al een mooi geluid. Dan denk ik dat de jcw geen slechte keuze is. Enige nadeel vind ik dat er weinig vermogen winst te boeken valt.
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 mei 2008, 12:55

Fred schreef:Ik ben ook wat aan het zoeken voor een uitlaat, wsl wordt het de jcw voor de cooper (want ik wil geen centrale uitlaat).

Het is niet mijn bedoeling om echt een luide uitlaat eronder te steken, want met mijn bmc filter maakt al een mooi geluid. Dan denk ik dat de jcw geen slechte keuze is. Enige nadeel vind ik dat er weinig vermogen winst te boeken valt.
Ja heb ik dus ook. Bij mij is de K&N kit in bestelling maar heb er altijd eentje gehad onder mini van de zaak.

Maar wat zijn de prijzen voor een JCW uitlaat?
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2008, 14:20

heb ik geen idee van eig :)
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 mei 2008, 14:28

Fred schreef:heb ik geen idee van eig :)
Lijkt me toch wel intressant om te weten anders kan ik meteen gaan begroten voor die SS :wink:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2008, 14:41

Gaat nu iedereen ineens aan de SS :D:D

Tsja... ikke blij ermee zijn!!

MR
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 mei 2008, 15:32

MR schreef:Gaat nu iedereen ineens aan de SS :D:D

Tsja... ikke blij ermee zijn!!

MR
Nou ligt er aan wat een JCW kost.

Maar toch zoek ik een uitlaat voor in het midden voor de (S) Aero kit. Weet er helemaal niemand een goedkopere oplossing dan een orginele S uitlaat modden?
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2008, 21:46

Dat is zowat de goedkoopste oplossing eig.
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 mei 2008, 13:30

Nou ik heb de doorslag gegeven ik ga morge naar ndenotter en ga daar zijn orginele S uitlaat halen en S sportonderstel. Kunnen we weer even vooruit! :wink:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 mei 2008, 12:28

Jean-Pierre schreef:IK vindt het idd ook best veel geld. Ik wil zelf ook nog binnekort een Aero kit(S-Aero kit)) plaatsen en zal dus ook mijn uitlaat naar het midden moeten verplaatsen. Het mooiste is natuurlijk gewoon een SS ofzo. Maar als je de prijsverschillen dan ziet tussen een orginele uitlaat(Op MP voor 100 euro) en de SS 762 euro! Aangezien ik zelf vrij handig ben ga ik het gewoon met een orginele S uitlaat proberen. De midden demper er tussen uit halen en wat andere sierstukken. Wel minder power maar wel 600 euro in je zak behouden 8)
Ik stop het geld liever in een goede uitlaat dan een aero kit, maar ik ben dan ook niet van het uiterlijke schijn.
Bijna wilde ik zeggen dat je helemaal geen middendemper hebt, maar zie net dat je een pré-facelift hebt.
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 mei 2008, 13:24

Mini Poeper schreef:
Jean-Pierre schreef:IK vindt het idd ook best veel geld. Ik wil zelf ook nog binnekort een Aero kit(S-Aero kit)) plaatsen en zal dus ook mijn uitlaat naar het midden moeten verplaatsen. Het mooiste is natuurlijk gewoon een SS ofzo. Maar als je de prijsverschillen dan ziet tussen een orginele uitlaat(Op MP voor 100 euro) en de SS 762 euro! Aangezien ik zelf vrij handig ben ga ik het gewoon met een orginele S uitlaat proberen. De midden demper er tussen uit halen en wat andere sierstukken. Wel minder power maar wel 600 euro in je zak behouden 8)
Ik stop het geld liever in een goede uitlaat dan een aero kit, maar ik ben dan ook niet van het uiterlijke schijn.
Bijna wilde ik zeggen dat je helemaal geen middendemper hebt, maar zie net dat je een pré-facelift hebt.
ja klopt. Maar bij de orginele S-uitlaat daar zit nog ook nog wel een midden demper en die ga ik er tussen uit halen. Zodat je er niet trager op wordt. Maar ong. dezelfde vermogens blijft behouden als met de orginele one uitlaat.

Greetz
MaVaEe
Koeien-teller

08 mei 2008, 13:26

Hij hangt er met 1 pot ook een stuk beter onder dan met 2 potten! :)
Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2008, 13:37

Dit past beter hier dan bij het gezocht-topic denkek ...

Jullie gedacht tussen deze uitlaten?

Eisenmann:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Of works?

Afbeelding

Denk dat ze qua sound ongeveer aan mekaar gewaagd zijn? De eisenmann zal wel wat luider zijn. Maar dat eindpijpje van die works is zo mooi, ik hou wel van zo'n slash cut :surrender
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 mei 2008, 14:47

Ik vind de works mooier persoonlijk! Works 'tip' vind ik zoiezo al veel mooier. IK vind bij eisenmann de achterdember zelf altijd zo gek zitten. Zo'n grote bak!

Maar ja wie ben ik:P
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2008, 18:24

Die achterdemper ga je niet echt zien denkek, foto is nu ook raar genomen. Ik ga er nu ook niet gaan onder liggen :).

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”