Uitlaat voor een Cooper
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
IK vindt het idd ook best veel geld. Ik wil zelf ook nog binnekort een Aero kit(S-Aero kit)) plaatsen en zal dus ook mijn uitlaat naar het midden moeten verplaatsen. Het mooiste is natuurlijk gewoon een SS ofzo. Maar als je de prijsverschillen dan ziet tussen een orginele uitlaat(Op MP voor 100 euro) en de SS 762 euro! Aangezien ik zelf vrij handig ben ga ik het gewoon met een orginele S uitlaat proberen. De midden demper er tussen uit halen en wat andere sierstukken. Wel minder power maar wel 600 euro in je zak behouden 

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben ook wat aan het zoeken voor een uitlaat, wsl wordt het de jcw voor de cooper (want ik wil geen centrale uitlaat).
Het is niet mijn bedoeling om echt een luide uitlaat eronder te steken, want met mijn bmc filter maakt al een mooi geluid. Dan denk ik dat de jcw geen slechte keuze is. Enige nadeel vind ik dat er weinig vermogen winst te boeken valt.
Het is niet mijn bedoeling om echt een luide uitlaat eronder te steken, want met mijn bmc filter maakt al een mooi geluid. Dan denk ik dat de jcw geen slechte keuze is. Enige nadeel vind ik dat er weinig vermogen winst te boeken valt.
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar wat zijn de prijzen voor een JCW uitlaat?
Ja heb ik dus ook. Bij mij is de K&N kit in bestelling maar heb er altijd eentje gehad onder mini van de zaak.Fred schreef:Ik ben ook wat aan het zoeken voor een uitlaat, wsl wordt het de jcw voor de cooper (want ik wil geen centrale uitlaat).
Maar wat zijn de prijzen voor een JCW uitlaat?
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lijkt me toch wel intressant om te weten anders kan ik meteen gaan begroten voor die SSFred schreef:heb ik geen idee van eig

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar toch zoek ik een uitlaat voor in het midden voor de (S) Aero kit. Weet er helemaal niemand een goedkopere oplossing dan een orginele S uitlaat modden?
Nou ligt er aan wat een JCW kost.MR schreef:Gaat nu iedereen ineens aan de SS:D
Tsja... ikke blij ermee zijn!!
MR
Maar toch zoek ik een uitlaat voor in het midden voor de (S) Aero kit. Weet er helemaal niemand een goedkopere oplossing dan een orginele S uitlaat modden?
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nou ik heb de doorslag gegeven ik ga morge naar ndenotter en ga daar zijn orginele S uitlaat halen en S sportonderstel. Kunnen we weer even vooruit! 

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bijna wilde ik zeggen dat je helemaal geen middendemper hebt, maar zie net dat je een pré-facelift hebt.
Ik stop het geld liever in een goede uitlaat dan een aero kit, maar ik ben dan ook niet van het uiterlijke schijn.Jean-Pierre schreef:IK vindt het idd ook best veel geld. Ik wil zelf ook nog binnekort een Aero kit(S-Aero kit)) plaatsen en zal dus ook mijn uitlaat naar het midden moeten verplaatsen. Het mooiste is natuurlijk gewoon een SS ofzo. Maar als je de prijsverschillen dan ziet tussen een orginele uitlaat(Op MP voor 100 euro) en de SS 762 euro! Aangezien ik zelf vrij handig ben ga ik het gewoon met een orginele S uitlaat proberen. De midden demper er tussen uit halen en wat andere sierstukken. Wel minder power maar wel 600 euro in je zak behouden
Bijna wilde ik zeggen dat je helemaal geen middendemper hebt, maar zie net dat je een pré-facelift hebt.
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Greetz
ja klopt. Maar bij de orginele S-uitlaat daar zit nog ook nog wel een midden demper en die ga ik er tussen uit halen. Zodat je er niet trager op wordt. Maar ong. dezelfde vermogens blijft behouden als met de orginele one uitlaat.Mini Poeper schreef:Ik stop het geld liever in een goede uitlaat dan een aero kit, maar ik ben dan ook niet van het uiterlijke schijn.Jean-Pierre schreef:IK vindt het idd ook best veel geld. Ik wil zelf ook nog binnekort een Aero kit(S-Aero kit)) plaatsen en zal dus ook mijn uitlaat naar het midden moeten verplaatsen. Het mooiste is natuurlijk gewoon een SS ofzo. Maar als je de prijsverschillen dan ziet tussen een orginele uitlaat(Op MP voor 100 euro) en de SS 762 euro! Aangezien ik zelf vrij handig ben ga ik het gewoon met een orginele S uitlaat proberen. De midden demper er tussen uit halen en wat andere sierstukken. Wel minder power maar wel 600 euro in je zak behouden
Greetz
- Fred
- Volledig MINI minded!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vind de works mooier persoonlijk! Works 'tip' vind ik zoiezo al veel mooier. IK vind bij eisenmann de achterdember zelf altijd zo gek zitten. Zo'n grote bak!
Maar ja wie ben ik:P
Maar ja wie ben ik:P
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors