Hallo minidioten,
Heb net een setjeje nieuwe JCW-R95 velgen aangeschaft. Ik heb nu 17 inch en ga dus naar 18 inch.
Wordt geleverd inclusief spacers.
Ik laat ze monteren door een vriend met een autobedrijf. Zijn er nog speciale dingen waarop gelet moet worden??
Léon
Nieuwe velgen monteren
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Ja... Er foto's van plaatsen hier zodra ze eronder zitten

Ik lees her en der wel eens wat over stuuruitslag beperkers om te voorkomen dat ze bij volledige stuuruitslag aan zouden kunnen lopen... maar ik lees net zoveel van mensen die deze limiters niet gemonteerd hebben en geen problemen ondervinden.
En hoeveel stuur je nou op maximale stuuruitslag?
Ar.

Ik lees her en der wel eens wat over stuuruitslag beperkers om te voorkomen dat ze bij volledige stuuruitslag aan zouden kunnen lopen... maar ik lees net zoveel van mensen die deze limiters niet gemonteerd hebben en geen problemen ondervinden.
En hoeveel stuur je nou op maximale stuuruitslag?
Ar.
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb ze ook,en stuuruitslagbegrenzers zijn nergens voor nodig, er sleept niks aan.
Bij het monteren uiteraard wel een momentsleuteltje gebruiken, en op 120nm aandraaien.
Bij het monteren uiteraard wel een momentsleuteltje gebruiken, en op 120nm aandraaien.
- elkay
- 4 op een rij!
Bericht
Mooie foto, kan ik al goed zien wat het effect is.
Heb jij nog verlaagd?
Dank je.marcelclemens schreef:Ik heb ze ook,en stuuruitslagbegrenzers zijn nergens voor nodig, er sleept niks aan.
Mooie foto, kan ik al goed zien wat het effect is.
Heb jij nog verlaagd?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors