Mijn gemiddeld verbruik wijkt namelijk nogal wat af van het werkelijke verbruik, en dan heb je ook niets aan zo'n getalletje natuurlijk

het gemiddeld verbruik is pas juist na 2 of 3 tankbeurten, dus best niet resetten, of als je em reset 2 of 3 tankbeurten later ff controleren.spyk schreef:Nja ik heb een beetje hetzelfde probleem..
Het verbruik op de boordcomputer staat regelmatig rond de 9,0 L/100 km <=> 1:11
Mijn daadwerkelijke verbruik ligt op 60 L per 511 km <=> 1:8,5 (!!!) (mijn rijstijl is niet dat ik constant loop te driften, banden oprook, en te snel optrek in t algemeen of te hard rijd!)
Dit is in mijn ogen een zeer onacceptabel verbruik, mja ik ben daarom ook zeer benieuwd wat anderen voor een verbruik hebben, en hoe je idd t zaakje kan aanpassen in de boordcomputer zelf
jeps, werd me vermeld toen ik em ophaaldeWoK schreef:hmmm....zo werkt dat ding dus....
ik reset dat ding gewoon elke keer na t tanken....dan weet ik wat voorn
verbruik ik heb gehad op de tank....
maar t is dus beter het gemiddelde te nemen over enkele tanks lees ik?....
Als er 60 liter ingaat heb je ergens een lekkage denk ik of natte voeten tijdens het tankenspyk schreef:Nja ik heb een beetje hetzelfde probleem..
Het verbruik op de boordcomputer staat regelmatig rond de 9,0 L/100 km <=> 1:11
Mijn daadwerkelijke verbruik ligt op 60 L per 511 km <=> 1:8,5 (!!!) (mijn rijstijl is niet dat ik constant loop te driften, banden oprook, en te snel optrek in t algemeen of te hard rijd!)
Dit is in mijn ogen een zeer onacceptabel verbruik, mja ik ben daarom ook zeer benieuwd wat anderen voor een verbruik hebben, en hoe je idd t zaakje kan aanpassen in de boordcomputer zelf
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors