hallo
ik heb een cooper s uit 2003 nu is mijn kat lek boveop//daar voel ik een lek..kan dit kwaad..of kan ik niet verder meer rijden
Probleem met spruitstuk
- roberts2003
- Nieuw Lid
Bericht
hij moet over andehalve maand na de dealer voor een beurt .wou dan alles aanpakken....
kost trouwens 600 ex de spruitstuk.. plus dan moet hij er nog onder ook..
kost trouwens 600 ex de spruitstuk.. plus dan moet hij er nog onder ook..
- roberts2003
- Nieuw Lid
Bericht
nou de lek zit niet bij het spruitstuk maar precies op de kat en dat is 1 stuk is mij verteld.. nou als dit gelast kan worden zou super zijn
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
is ook een oplossing, niet de goedkoopste maar wel een leuke.
mss een milltek volledige lijn laten zetten? dan maakt hij tevens een lekker geluidje.roberts2003 schreef:nou de lek zit niet bij het spruitstuk maar precies op de kat en dat is 1 stuk is mij verteld.. nou als dit gelast kan worden zou super zijn
is ook een oplossing, niet de goedkoopste maar wel een leuke.
- roberts2003
- Nieuw Lid
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
NNP al eens bezocht???roberts2003 schreef:nee hij is snel zat..zoek gewoon een oplossing en anders word het een nieuwe kopen
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- roberts2003
- Nieuw Lid
Bericht
nou ben er achter dat de lek niet op het kat zit..de lek zit op het flexible stuk.. ben bij een garage geweest en die zeiden dat ze wel een ander felxible stuk er onder konden maken
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
dan kom je er toch nog met een redelijk goedkoop prijsje vanaf.roberts2003 schreef:nou ben er achter dat de lek niet op het kat zit..de lek zit op het flexible stuk.. ben bij een garage geweest en die zeiden dat ze wel een ander felxible stuk er onder konden maken

- roberts2003
- Nieuw Lid
Bericht
ja gelukkig maar..ik weet wel dat ik voor dit soort dingen echt nooit meer na een dealer ga.. dat hadden zij ook kunnen zeggen..nee ho maar.. gewoon een nieuw spruitstuk kopen van 600 ex en dan komen er nog man uren bij..was dan zo 1000 euro kwijt geweest.. nu denk ik zo 300..dat scheelt nogal..
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors