Iemand hier ervaring met het aansluiten van een iPhone of Ipod Touch op de radio van de auto?
Ik lees veel dingen over Icelink, dension gateway en de originele ipod aansluiting, maar lees nergens iets over het aansluiten van een iPhone of Ipod Touch.
Iemand ervaring, en welke ik dan moet kopen?
iPhone of Ipod Touch met icelink oid, iemand ervaring?
- jstuyts
- Mod virus alert!
- master2516
- Nieuwsgierig
Bericht
ik heb ook een itouch en die werkt prima heb alleen geen track info op rds maar besturing aan het stuur werkt gewoonHans schreef:Dat had ik nu ook.. vraag je het aan icelink direkt en krijg je een link hoe je het moet bestellenIk wil ook gewoon weten of het werkt met een itouch?

- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
Wat voor een interface heb je in je auto zitten?master2516 schreef:ik heb ook een itouch en die werkt prima heb alleen geen track info op rds maar besturing aan het stuur werkt gewoonHans schreef:Dat had ik nu ook.. vraag je het aan icelink direkt en krijg je een link hoe je het moet bestellenIk wil ook gewoon weten of het werkt met een itouch?
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had van shadow breaker een orginele ipod interface gekregen maar 1 kabeltje was kwijt, dus ik dacht dat haal ik even bij BMW.. nee dus, dan moet je hele setje bestellen.. schiet niet op dus, bij de lokale radio shop geweest voor een stekker hebben ze niet wat daar op past
dan gelijk maar een Dension besteld en lekker laten inbouwen, volgende week ofzo
Schijnt te werken via stuurbediening.. ben benieuwd

Schijnt te werken via stuurbediening.. ben benieuwd
- master2516
- Nieuwsgierig
Bericht
als ik het goed heb heb ik een wavejstuyts schreef:Wat voor een interface heb je in je auto zitten?master2516 schreef:ik heb ook een itouch en die werkt prima heb alleen geen track info op rds maar besturing aan het stuur werkt gewoonHans schreef:Dat had ik nu ook.. vraag je het aan icelink direkt en krijg je een link hoe je het moet bestellenIk wil ook gewoon weten of het werkt met een itouch?
- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
nee, ik bedoel wat voor ipod ding heb je? Het ding van mini zelf, of een icelink of een dension of wat voor ding?master2516 schreef:als ik het goed heb heb ik een wavejstuyts schreef:Wat voor een interface heb je in je auto zitten?master2516 schreef:
ik heb ook een itouch en die werkt prima heb alleen geen track info op rds maar besturing aan het stuur werkt gewoon
- master2516
- Nieuwsgierig
Bericht
het is een densionjstuyts schreef:nee, ik bedoel wat voor ipod ding heb je? Het ding van mini zelf, of een icelink of een dension of wat voor ding?master2516 schreef:als ik het goed heb heb ik een wavejstuyts schreef:
Wat voor een interface heb je in je auto zitten?
- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
Via marktplaats heb ik een originele MINI ipod interface gekocht
, nu is het alleen zo dat ik nergens een inbouwhandleiding kan vinden, alleen een amerikaanse en het lijkt erop dat de kleuren van de kabels anders zijn, dus weet het dan nog steeds niet. Daarnaast zie ik andere stekkers, beetje gekke kwestie...
Heeft iemand hier nog een handleiding liggen die hij/zij mss wil sturen of een linkje met iets?
Many thanks,
John

Heeft iemand hier nog een handleiding liggen die hij/zij mss wil sturen of een linkje met iets?
Many thanks,
John
- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
Heb nu de originele ipod interface, vind t fantastisch. Goed geluid, relaxed dat de stuurwiel bediening werkt en zelfs mn iPhone 3G werkt erop. Hij laad dan alleen niet op
, dus ben nog opzoek naar een vorige generatie Touch, want die laad wel op. Laad je die 1 keer vol met je muziek en leg je dan weg in je dashboard, raakt nooit leeg, en je hebt altijd je collectie in je auto liggen. De nieuwe Touch heeft hetzelfde probleem als de nieuwe iPhone, die laad ook niet op, vandaar dat ik die vorige generatie wil...
Wil je de handleiding ook? Handigste is dan om mij ff een pm te sturen met je emailadres, stuur ik t naar je op...MichMich schreef:@jstuyts, vertel! Ik wil het ook weten...
Heb nu de originele ipod interface, vind t fantastisch. Goed geluid, relaxed dat de stuurwiel bediening werkt en zelfs mn iPhone 3G werkt erop. Hij laad dan alleen niet op

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors