gister wilde ik de auto op slot doen(afstandsbediening)en hij ging op slot, en meteen weer open? dacht dat er iets niet goed dicht zat, dus alles nagekeken, en blijven proberen, maar weer niet, steeds ging hij weer open?
toen met de sleutel proberen te draaien, maar dam kon ik alleen de bestuurderskant op slot doen, dus niet gedaan. gewacht. toch maar weer met de sleutel geprobeerd, en nu wilde hij helemaal niet meer op slot???
auto van het slot gelaten, en na een uur had ik hem gestart(moest ergens anderen parkeren)en toen werkte alles weer.
een paar weken geleden zijn de knipperlichten er ook al mee opgehouden.9met op slot doen)
heeft iemand dit ook gehad? of weet iemand wat het kan zijn?
bedankt
Auto niet op slot?
- paulsuus
- Enthousiast
Bericht
het was thuis voor de deur, en eigenlijk geen 'vreemde'auot's in de buurt, snap je?
de ramen bleven wel dicht.
maar het is wel vervelend als het ergens anders gebeurd(garage op het werk ofzo??)
nou ja, als het vaker voorkomt, dan toch maar langs de garage(van binnen uit gaat hij wel gewoon op slot) en nu van buiten ook gewoon weer. vreemd
de ramen bleven wel dicht.
maar het is wel vervelend als het ergens anders gebeurd(garage op het werk ofzo??)
nou ja, als het vaker voorkomt, dan toch maar langs de garage(van binnen uit gaat hij wel gewoon op slot) en nu van buiten ook gewoon weer. vreemd
- Michel ACS
- 4 op een rij!
Bericht
Aan de bijrijders kant zit een computer mogelijk is deze defect.
Deze computer stuur onder andere je knipperlichten, ramen, openen/sluiten van je auto aan, als ik het goed heb. Het is een gevoelig kastje en geloof toch wel fors aan de prijs.
Vriend van mij heeft deze een keer moeten laten vervangen.
Weet niet of je het computertje kan laten testen bij de dealer, dit zal je even na moeten vragen.
groet,
Michel
Deze computer stuur onder andere je knipperlichten, ramen, openen/sluiten van je auto aan, als ik het goed heb. Het is een gevoelig kastje en geloof toch wel fors aan de prijs.
Vriend van mij heeft deze een keer moeten laten vervangen.
Weet niet of je het computertje kan laten testen bij de dealer, dit zal je even na moeten vragen.
groet,
Michel
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors