Trekkoortje
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht 
»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Trekkoortje
Ik tilde net mijn achterbank op, dus waar je op zit. En ik kwam een trekkoortje. Deze liep onder mijn tapijt door naar iets.... Weet iemand waarvoor dit dient???

- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht
Of mijn achterbak moet nu openstaan

haha, maar waarom plaatsen ze die daar dan. Toen ik er trouwens aan trok gebeurde er niksLUV2XLR8 schreef:Is ontgrendeling voor de achterklep, mocht de klep niet meer op de gebruikelijke manier opengaan...

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
In mijn cabrio heb ik ook zo'n mooi trekkoordje. Dient ervoor dat als je opgesloten zit in de kofferbak als je ontvoerd wordt. Kan je zelf weer uitstappen.
Niet dat ik in mijn koffertje pas dan he! Ja in delen

- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

Als je in delen bent gesneden, kan je nog moeilijk aan het koortje trekkenmini7benno schreef:In mijn cabrio heb ik ook zo'n mooi trekkoordje. Dient ervoor dat als je opgesloten zit in de kofferbak als je ontvoerd wordt. Kan je zelf weer uitstappen.

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar nu doet tie het gewoon weer, mss ook een beetje te warm geweest voor Mars-O de afgelopen dagen
Werkt wel, want afgelopen week weigerde mijn achterklep met de afstandsbediening...Arjan schreef:Die LUV2XLR8 weet echt alles
Maar nu doet tie het gewoon weer, mss ook een beetje te warm geweest voor Mars-O de afgelopen dagen

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Achterklep?! Neee joh! Je moet eerst je MINI tot aan de sideskirts het water inrijden en als je dan aan dat koortje trekt, kantelen de wielen en komt er een buitenboord-motor onder de auto uit. En dan....varen maar!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb je weer snoep met kleurstoffen op Henkie?!henkietenk schreef:Achterklep?! Neee joh! Je moet eerst je MINI tot aan de sideskirts het water inrijden en als je dan aan dat koortje trekt, kantelen de wielen en komt er een buitenboord-motor onder de auto uit. En dan....varen maar!

- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Handig om weten, dat koorDjesverhaal.
Ik schrok me eerst een bult en dacht dat er een kinderkoor of zo in de MINI zat. Dus heren, het verkleinwoord van koord is koordje hoor en niet koortje.
Sorry voor de mierenneukerij, maar ik kan echt geen d-t fouten hebben
Ik schrok me eerst een bult en dacht dat er een kinderkoor of zo in de MINI zat. Dus heren, het verkleinwoord van koord is koordje hoor en niet koortje.
Sorry voor de mierenneukerij, maar ik kan echt geen d-t fouten hebben

Laatst gewijzigd door grand_cru op 07 jul 2006, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors