Xenon lampen

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
liss
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Xenon lampen

11 jun 2009, 17:30

Hello,

Enige tijd geleden heb ik xenon lampen van het merk Carnamics in mijn Mini laten bouwen, echter heb ik sinds dien een probleem met het aanzetten van mijn lichten. Wanneer ik mijn motor heb gestart branden de lichten heel even ma gaan vervolgens weer uit. Deze gaan dan ook niet meer aan. Om deze aan het werk te krijgen moet ik eerst de motor uitzetten, auto op contact zetten, de lichten aanzetten en even laten branden. Wanneer de lichten fel genoeg schijnen dan kan ik pas motor starten en dan doen ze het weer.
Ik ben al eens terug gegaan naar de garage maar zij weten ook niet wat er aan de hand is.
Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedank voor het reageren :)
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2009, 10:51

Hoi,

Je kunt nog even proberen om aan beide kanten even een aparte massakabel aan te leggen.
Dus niet de massadraad gebruiken van de originele lampstekker!
( Dus alleen de + draad aansluiten op je lampstekker,en de andere zelf aan een goede massa zetten )
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
liss
Nieuw Lid
Nieuw Lid

15 jun 2009, 14:51

Hey,

Bedank voor de tip. Ik zal eens even proberen.
Een vriend van mij zei dat het ook aan het merk van xenon kon liggen. Heeft iemand mss enige ervaring met deze xenon (Carnamics)?

Polo GTI Cup Edition schreef:Hoi,

Je kunt nog even proberen om aan beide kanten even een aparte massakabel aan te leggen.
Dus niet de massadraad gebruiken van de originele lampstekker!
( Dus alleen de + draad aansluiten op je lampstekker,en de andere zelf aan een goede massa zetten )
Minilex
4 op een rij!
4 op een rij!

30 jun 2009, 21:39

Ik maak zelf gebruik van een setje van Pilot, nooit geen problemen tot nu toe, ik heb zelfs de speciaal bijgevoegde can-bus units niet toegepast.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”