Hoi forumleden , sinds gisteren kan ik m'n mini niet meer op afstand openen en sluiten . Ik denk dat de batterij leeg is van de sleutel . Normaal moet de sleutel zich opladen in 't contactslot , maar de mini heeft ''n tijdje weinig gereden en vaak korte ritjes . Hopelijk lost dit probleempje zich zelf wel weer op , anders zal batterij van de sleutel kapot zijn .
Heeft iemand van jullie dit ook wel eens meegemaakt ?
groetjes , Jos
Batterij contactsleutel leeg?
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ik heb dat bij mijn cabrio ook gehad. Batterij dood, lade niet meer op.
En het klote is dat als je manueel vast doet via je slot van je deur dat je alarm niet aangaat dan.
Enigste oplossing is een nieuwe sleutel bestellen bij de dealer. Aangezien de batterij niet te vervangen is.
En het klote is dat als je manueel vast doet via je slot van je deur dat je alarm niet aangaat dan.
Enigste oplossing is een nieuwe sleutel bestellen bij de dealer. Aangezien de batterij niet te vervangen is.
- gilles
- Mod virus alert!
Bericht
dat zou ik wel raar vinden .. bij inductie is het toch juist de bedoeling dat het draadloos werkt .. + het feit dat het metaal van de sleutel enkel in de plastic vastzit met een borgpin, en verder niet in contact is met het printplaatje...werner schreef:Is inderdaad het zelfde principe, maar volgens mij wordt ook het metaal van de sleutel gebruikt als massa.
"stealth is key" C&C
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Dat is normaal nog iets anders hoor ida. Ik geloof dat het zo is dat als je sleutel 3 maand niet gebruikt gaat deze op non actief gaat. (Voor moest het zijn dat je hem verloren had). Ale zo is het toch bij toyota, ik veronderstel dat het bij de rest van de merken ook zo is, aangezien iedereen toch altijd alles van elkander kopieert 

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors