Toen we de eertse keer de auto gingen ophalen zaten er echt hele grote bobbels in > zie foto >

Lekker zo'n After sales manager Ko Tramper die de auto zo mee geeft.

" ja meneer dan moet u maar even terug komen als u niet tevreden bent..." Maar dit kan toch elke boeren L.. zien dat dit niet goed is.
Dus weer terug naar de dealer . " ja klopt meener nu zie ik het ook dit is niet correct" "komt u hem maar weer even brengen"...
Ja maar het is toch jullie fout . krijg ik dan ook een auto van jullie mee??? "nee meneer dan komen wij hem wel halen"
zo gezegd zo gedaan dus stond er vanochtend een bus met autoambulance en de auto weg naar de dealer.
15:00 uur " meneer de auto is klaar komt u maar even kijken of u het nu wel goed vind (of ik een zeur ben) . Nou dacht ik als jullie hem even komen brengen dat lijkt me wel zo makkelijk (het was toch hun fout) . "ja maar meneer u heeft u rekening niet betaald dus komen wij u auto niet terug brengen" zo werkt dit zo bij Zwartepoorte Goes. (had ik al verwacht want hoor dit wel vaker dat ze zo met klanten omgaan) . Ik heb gezegd kom maar brengen dan reken ik direct contant af.
Dus auto weer terug maar helaas nog niet al de bobbels weg. dus ik niet betalen en zeker niet het hele bedrag.
"nou meneer dan nemen we de auto weer mee als u niet wilt betalen...." ik wil wel betalen maar niet alles want dan ben ik bang dat ik nooit meer iemand hoor of zie van Zwartepoorte ....
Heb toen maar even mijn eigen auto ervoor gezet zodat ze ONZE mini niet konden " stelen ".
Ga morgen maar eens Mini Nederland bellen hoe nu verder want met die Zwartepoorte heb ik het wel gehad.
resultaat van nu zie foto >

wie weet een onafhankelijk bedrijf ons kan helpen dat de kap er gewoon mooi strak op zit zonder bobbels want dat is wat we willen en niet meer dan dat.