Hallo,
Mijn mini is vies, heel vies. Geen gezicht! Normaal haalde ik mijn auto's door de wasstraat maar is dat verstandig met een cabbi?
Handwas of door (een goede) wasstaat ?
ik hoor graag jullie mening.
thanx
Handwas?
- haasje
- Leerling Mini lid
Bericht
Heb hiervoor een aantal jaren Renault trafic gereden. Who cares, door de truckwash (paste niet door gewone wasstraat). ik had al carshampoo gekocht. Maar wilde toch jullie advies horen. Dat wat soppen morgen!
thanx
Tja val ik weer even door de mand!Berthil schreef:Het is geen bus. Handwas dus
Heb hiervoor een aantal jaren Renault trafic gereden. Who cares, door de truckwash (paste niet door gewone wasstraat). ik had al carshampoo gekocht. Maar wilde toch jullie advies horen. Dat wat soppen morgen!
thanx
mini groentje
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Domme vraag natuurlijk 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- haasje
- Leerling Mini lid
Bericht
Probleem is dat we in een milieuvriendelijke wijk wonen. We mogen geen auto's bij de deur wassen! Ga morgen maar eerst heerlijk een stukje touren om vervolgens bij mijn ouders het zwarte beest een schoonheidsbehandeling te geven.
thanx
Nu al spijt van dat ik het vroeg.Polo GTI Cup Edition schreef:Domme vraag natuurlijk
Probleem is dat we in een milieuvriendelijke wijk wonen. We mogen geen auto's bij de deur wassen! Ga morgen maar eerst heerlijk een stukje touren om vervolgens bij mijn ouders het zwarte beest een schoonheidsbehandeling te geven.
thanx
mini groentje
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
een cabrio sowieso niet door de carwash. 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- haasje
- Leerling Mini lid
Bericht
Hey,
Tja tot de vorst heel braaf elke week (bij mijn ouders) met de hand gewassen. Hij ziet er nu met al dat winterweer en pekel niet meer uit. Mag je nou wel of niet met vorst je mini cabrio wassen ipv rubbers en dakje.
Verschillende berichten hoor je. Wie weet raad?
O ja ik ben niet echt milieubewust, anders had ik ook geen mini cooper S jcw maar een prius (bah). Maar verliefd op het huis geworden. Rij graag een eindje om, het water is daar ook zachter. Hier heel hard en van al dat kalk krijg je strepen (huiselijk!)
groet,
Tja tot de vorst heel braaf elke week (bij mijn ouders) met de hand gewassen. Hij ziet er nu met al dat winterweer en pekel niet meer uit. Mag je nou wel of niet met vorst je mini cabrio wassen ipv rubbers en dakje.
Verschillende berichten hoor je. Wie weet raad?
O ja ik ben niet echt milieubewust, anders had ik ook geen mini cooper S jcw maar een prius (bah). Maar verliefd op het huis geworden. Rij graag een eindje om, het water is daar ook zachter. Hier heel hard en van al dat kalk krijg je strepen (huiselijk!)
groet,
mini groentje
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors