Heb wat prijzen opgevraagd, maar wat zit daar toch een verschil in!
Nu vraag ik me af wat beter is:
De pirelli eufori runflat
De pirelli zero nero runflat.
Normaal is het prijsverschil +- 50- euro, maar bij een bandenservice is het verschil 10 euro.
Wat kan ik het beste doen?
Gr Sander
Euforia of Zero Nero?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Bsim67
- Be Mini
Bericht
Welke P-Zero's bedoel je, Olaf? Er zijn via bandenmarkt.nl P-Zero Assimetrico's te koop, bedoel je die? Is een megavette band maar niet te krijgen in Run-Flat. Is wel 're-inforced' zoals ze zeggen...
Ik lul allemaal wel maar ik heb alleen ervaring met Pirelli's Euforia's RFT tegenover Conti's... Ik moet zeggen dat de Conti's me wel beter bevallen en zeker meer grip hebben (IMO) in nat (lees: Nederlands) weer...
Ik weet niet of P-Zero Nero's weer beter zijn dan Euforia's...
@Serapsu: Zo heeft ieder zijn voorkeur zie je wel.... Keuzes keuzes. Wil je RFT of niet en wat dan?
Ik lul allemaal wel maar ik heb alleen ervaring met Pirelli's Euforia's RFT tegenover Conti's... Ik moet zeggen dat de Conti's me wel beter bevallen en zeker meer grip hebben (IMO) in nat (lees: Nederlands) weer...
Ik weet niet of P-Zero Nero's weer beter zijn dan Euforia's...
@Serapsu: Zo heeft ieder zijn voorkeur zie je wel.... Keuzes keuzes. Wil je RFT of niet en wat dan?
Compressed air is GREAT!!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon Toyo PROXES T1R's eronder knallen
Zijn super goede banden, en niet RF.
Maargoed, we zitten nu in de "winter", dus moet je daar ook niet wat rekening mee houden?
Grtz.

Zijn super goede banden, en niet RF.
Maargoed, we zitten nu in de "winter", dus moet je daar ook niet wat rekening mee houden?
Grtz.
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dit is degene die ik er onder heb liggen in rft: http://www.pirellityre.com/web/tyres-ca ... fault.page
De p zero lijn is in mijn ervaring een hele goeie band .. ze hebben hier dan weer een paar sub smaakjes in.
De p zero lijn is in mijn ervaring een hele goeie band .. ze hebben hier dan weer een paar sub smaakjes in.
- JoepMini
- One wheel wonder
Bericht
geen Runflat pirelli Euforie kopen, op de een of andere manier was mijn band toch plat ipv dat ik door kon rijden, van te voren geen melding gehad. Net na de afslag an de snelweg .. stond ie plat :S
heb nu de Zere Nero der onder, zijn een stuk beter als je het mij vraagt.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb je ze al plat gehad dan?JoepMini schreef:geen Runflat pirelli Euforie kopen, op de een of andere manier was mijn band toch plat ipv dat ik door kon rijden, van te voren geen melding gehad. Net na de afslag an de snelweg .. stond ie plat :S
- JoepMini
- One wheel wonder
Bericht
zoals ik al beschreef de Euforie stond ik plat, net na een afslag van de snelweg. de Zero Nero vind ik een stuk beter rijden, en nee ik heb ze nog niet plat gehadMini Poeper schreef:Heb je ze al plat gehad dan?JoepMini schreef:geen Runflat pirelli Euforie kopen, op de een of andere manier was mijn band toch plat ipv dat ik door kon rijden, van te voren geen melding gehad. Net na de afslag an de snelweg .. stond ie plat :S

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors