Wie kan mij op weg helpen met het merk en type(nr?) xenonlamp van een prefacelift mini (2003)??
PoloGTI heeft er een set liggen maar ik weet niet of die gaan passen / geschikt zijn. Met merk en type(nr?) zou ik erg op weg geholpen zijn.
Kan natuurlijk ook langs de dealer gaan maar dan mag ik wel een smak geld meenemen (E140 per lampje geloof ik). Wie weet of er ook nog betaald moet worden voor installatie van de xenonlamp en wat dit dan kost? Miss is het installeren van een lampje ook zelf te doen maar ik ben niet zo'n techneut (lees: 2 linkerhanden).
En is het verstandig om slechts 1 lampje te vervangen of heb je dan een felle lamp en een mindere en dus een loensende mini?
Ik wil proberen het morgen te regelen aangezien ik maandag weer aan het werk moet en dan in donker vertrek en thuiskom gezien het jaargetijde.
Xenonlamp stuk
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Gilles,
Ik had je al een PM gestuurd,maar heb hier alleen nog Philips D2S lampen liggen.
Maar jij hebt D2R lampen nodig.
Ik had je al een PM gestuurd,maar heb hier alleen nog Philips D2S lampen liggen.
Maar jij hebt D2R lampen nodig.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- sharpsafer
- Mod virus alert!
Bericht
Bestellen via het net, neem die van general electric.
Hier een Linkje, is voor 2stuks en goeie kwaliteit zoals gekend van GE
Steeds per 2 vervangen, dus komt op €50 voor 2 goede HID'S
http://www.auto-lampen.nl/info/general- ... t-759.html
Hier een Linkje, is voor 2stuks en goeie kwaliteit zoals gekend van GE
Steeds per 2 vervangen, dus komt op €50 voor 2 goede HID'S
http://www.auto-lampen.nl/info/general- ... t-759.html
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
@PoloGTI: mocht het niet via een ander kanaal lukken dan laat ik het je weten en kun jij ze dinsdag hopelijk leveren... Maar ik moet maandag idd ook de weg op
@Sharpshaver: thx, mooie prijs E50 p/st! Maar de lamp moet eigelijk dit weekend gefixt zijn ivm werk maandag en het gebrek aan daglicht...
Is er nog iemand die D2R xenon heeft liggen?
En maakt het aantal 'K' nog uit, bv 4200k, 6000k of 8000k? Is dit bijvoorbeeld wat?:
http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1

@Sharpshaver: thx, mooie prijs E50 p/st! Maar de lamp moet eigelijk dit weekend gefixt zijn ivm werk maandag en het gebrek aan daglicht...
Is er nog iemand die D2R xenon heeft liggen?
En maakt het aantal 'K' nog uit, bv 4200k, 6000k of 8000k? Is dit bijvoorbeeld wat?:
http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1
Laatst gewijzigd door Chill-es op 05 dec 2009, 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- sharpsafer
- Mod virus alert!
Bericht
Is voor 2stuks!!!
Mss ff contact opneme met die handelaar via de telefoon.
Kan je er mss zo achter
Van Woustraat 16
3817 PG Amersfoort
T: 033.4450356
M: 06-12759501
Mss ff bellen
Mss ff contact opneme met die handelaar via de telefoon.
Kan je er mss zo achter
Van Woustraat 16
3817 PG Amersfoort
T: 033.4450356
M: 06-12759501
Mss ff bellen
- sharpsafer
- Mod virus alert!
Bericht
4200K en 8000K zijn kleuren temperaturen die bepaald worden door de x en y van het kleur stelsel.
4200K zijn de OEM kleuren, wit geel achtig licht, als je een setje 8000K plaatst ga je veel blauwer licht hebben.
Is ook wel mooi, dus als je toch per paar vervangt kan je even goed 8000 plaatsen.
Maar vrees wel voor de kwaliteit van die lampjes.
Je kan het steeds proberen he, voor het gene dat het maar kost.
Gr
4200K zijn de OEM kleuren, wit geel achtig licht, als je een setje 8000K plaatst ga je veel blauwer licht hebben.
Is ook wel mooi, dus als je toch per paar vervangt kan je even goed 8000 plaatsen.
Maar vrees wel voor de kwaliteit van die lampjes.
Je kan het steeds proberen he, voor het gene dat het maar kost.
Gr
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb destijds ook lampjes via marktplaats gekocht en die werken super. Was eerst in de veronderstelling dat je heel de lamp bedoelde.
Hoe hoger de k waarde hoe blauwe ze worden. Bij 5000-6000 k zijn ze wit. 4300 zijn de dealer lampjes en zijn wat geliger en 8000k is blauw. Ze zijn op mp te vinden voor 35 tot 40 euro voor een setje.
Hoe hoger de k waarde hoe blauwe ze worden. Bij 5000-6000 k zijn ze wit. 4300 zijn de dealer lampjes en zijn wat geliger en 8000k is blauw. Ze zijn op mp te vinden voor 35 tot 40 euro voor een setje.
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij gebrek aan tijd ga ik toch maar naar de dealer en sla ik een setje via
http://www.auto-lampen.nl/info/general- ... t-759.html (thx sharpshaver) in voor het geval het nog eens gebeurd...
Fijne Sinterklaas allemaal
http://www.auto-lampen.nl/info/general- ... t-759.html (thx sharpshaver) in voor het geval het nog eens gebeurd...
Fijne Sinterklaas allemaal
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
in de duisternisJorisD schreef:En toen was er licht

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Idd, maar wel meteen btje kleurverschil ondanks dat het dezelfde Philips D2R lampen zijn...
Johnny, kan ik via jou nog 1 nieuwe krijgen zodat de kleur weer hetzelfde is? En wat kost dat dan? Of gaan ze alleen per 2? Dan bestel ik die van sharpshavers link (karma for that!)...
Johnny, kan ik via jou nog 1 nieuwe krijgen zodat de kleur weer hetzelfde is? En wat kost dat dan? Of gaan ze alleen per 2? Dan bestel ik die van sharpshavers link (karma for that!)...
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Gilles,
Ik moet even kijken of ik 1 losse D2R kan krijgen bij mijn leverancier.
Dat hoor je wel even.
Ik moet even kijken of ik 1 losse D2R kan krijgen bij mijn leverancier.
Dat hoor je wel even.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”