Aanhanger
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weet dat Cooperdriver een afneembare trekhaak heeft voor op zijn Cooper. Daar gaat hij soms mee aan de haal met een paar fietsen op de kont van de MINI. (alsof je voor je plezier gaat fietsen nadat je eerst een stuk met je MINI hebt getoerd
)
Zelf hebben we wel lol gehad op de camping dit jaar: Je moest eens zien hoe mensen staan te kijken als ze de MINI naast de caravan zien staan....
Sommige liepen zelfs een rondje rond de MINI om te kijken hoe of WAAR de trekhaak zou kunnen zitten. hihi.
Anyway: One's en Coopers mogen naar ik weet tot 700 kilo trekken. Dus zelfs mijn caravannetje (690kilo maximaal geladen gewicht) zou je kunnen verplaatsen.

Zelf hebben we wel lol gehad op de camping dit jaar: Je moest eens zien hoe mensen staan te kijken als ze de MINI naast de caravan zien staan....
Sommige liepen zelfs een rondje rond de MINI om te kijken hoe of WAAR de trekhaak zou kunnen zitten. hihi.
Anyway: One's en Coopers mogen naar ik weet tot 700 kilo trekken. Dus zelfs mijn caravannetje (690kilo maximaal geladen gewicht) zou je kunnen verplaatsen.

- louis
- Nieuw Lid
Bericht
aanhanger
Wij hebben een Mini Cooper S mét trekhaak. Hebben er een nieuwe uitlaat onder laten zetten (eentje met 2 uitlaten aan weeerszijden , zie de foto's in onze gallery) en een originele mini cooper trekhaak (afneembaar). Op het kenteken van een S. staat geen maximaal trekgewicht, maar bij navraag bij de RDW en politie bleek dat als je ónder de 750 kg. blijft er niets op hoeft te staan.
De mini trekt onze caravan prima! Ook aardige hellingen kan ik zonder problemen nemen!
Gr. Louis
De mini trekt onze caravan prima! Ook aardige hellingen kan ik zonder problemen nemen!
Gr. Louis
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Louis!
Ik zie dat we je nog mogen feliciteren?

23 september aanstaande samen de overige NewMINIclubbers vieren in Eindhoven?
http://www.newminiclub.nl/forum/about1602.html
Ik zie dat we je nog mogen feliciteren?

23 september aanstaande samen de overige NewMINIclubbers vieren in Eindhoven?

http://www.newminiclub.nl/forum/about1602.html
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kantine 
Moet nog even ruilen... maar als het lukt ben ik erbij de 23e (of dat nou een meerwaarden is voor de dag
?)
Berthil schreef:Heel leuk om te zien. Neem gerust eens mee tijdens een meet, plakken we er NewMINIclub op en hebben we meteen een mobiel clubhuis![]()

Moet nog even ruilen... maar als het lukt ben ik erbij de 23e (of dat nou een meerwaarden is voor de dag

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors