Beste mede liefhebbers,
Ik krijg sinds vanochtend mijn rechter portier niet meer open, knopje werkt gewoon ( gaat op en neer) maar hij lijkt in het slot te blijven zitten. Heb al warm water geprobeerd, werkt ook niet. Is raar want vanochtend kon ik zonder problemen instappen maar bij mijn werk kon ik niet meer uitstappen. Zou het aan het weer liggen of heb ik een electrisch probleem?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik hoor het graag!!
Groetjes Angelie
Krijg de rechterdeur niet open (niet van binnen of buiten)
- Angelie
- Leerling Mini lid
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoi Angelie, deur zal wel vastgevroren zijn. Dat is lastig. Warm water maakt het vaak niet langdurig beter, want wordt koud en het water in en tussen je rubbers vriest dan vast. Zodra het weer beter is (of de auto goed warm) zal je deur wel weer open gaan. Succes
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Als je de mini zo parkeert dat de zon de hele dag op de rechterkant staat, is het vast vanavond weer ok... 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Angelie
- Leerling Mini lid
Bericht
Opgelost
Bedankt voor de tips! Inderdaad water is niet zo handig, maar toevallig staat hij met zijn rechterkant in de zon en na een klein beetje trekken kreeg ik hem zojuist open! Gelukkig, was al bang dat het iets mechanisch was.
Nogmaals bedankt voor de tips! Super zo'n actief forum.
Groetjes Angelie
Nogmaals bedankt voor de tips! Super zo'n actief forum.
Groetjes Angelie
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Warm water in een zak (of een ouderwetse kruik) kan wel helpen, maar inderdaad nooit water over een bevroren auto gieten.
Als je de fohn gebruikt opletten dat je hem niet te dichtbij houdt en niet te heet zetten. Niet goed voor de rubbers.
Als je de fohn gebruikt opletten dat je hem niet te dichtbij houdt en niet te heet zetten. Niet goed voor de rubbers.
- IMP
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb het dus ook gehad voor 2 weken terug. Naar de gamma gereden en toen we weer in wouden stappen waren beide deuren vastgevroren.
Na wat trekken en proberen wilde alleen de passagiers kant open.
Dus dat was handig over de stoelen klimmen haha.
Gelukkig is het nu allemaal wel goed.
Gr Ivo
Na wat trekken en proberen wilde alleen de passagiers kant open.

Dus dat was handig over de stoelen klimmen haha.
Gelukkig is het nu allemaal wel goed.
Gr Ivo
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors