Mijn lampjes gaan niet uit en trekt mijn accu leeg heb al een paar keer de anwb gebeld maar die kennen me nu ook wel.
Iemand een idee heb al wel een paar zekeringen vervangen.
Heb die box rechtvoor er ook al uit gehad en stekkers gecontroleerd.
Nu zit er bij de zekeringkastje links onder bij de pendalen een relais(groen blokje) terwijl er bij een cooper twee zitten??
De man van de ANWB denkt dat de computer aan blijft en zo mijn accu leeg loopt ,trek nu elke keer mijn accu pool er af maar is ook niet de oplossing iemand een idee??
Thanks Dick
Dashboard verlichting gaat niet uit?
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaat het stadslicht wel uit, heb je wat aan de bedrading gewijzigd.
Re: Dashboard verlichting gaat niet uit?
Alleen je dashboard verlichting! die zit op de zelfde schakelaar als je stadslicht. Misschien is het relay defect.dix67 schreef:Mijn lampjes gaan niet uit en trekt mijn accu leeg heb al een paar keer de anwb gebeld maar die kennen me nu ook wel.
Iemand een idee heb al wel een paar zekeringen vervangen.
Heb die box rechtvoor er ook al uit gehad en stekkers gecontroleerd.
Nu zit er bij de zekeringkastje links onder bij de pendalen een relais(groen blokje) terwijl er bij een cooper twee zitten??
De man van de ANWB denkt dat de computer aan blijft en zo mijn accu leeg loopt ,trek nu elke keer mijn accu pool er af maar is ook niet de oplossing iemand een idee??
Thanks Dick
Gaat het stadslicht wel uit, heb je wat aan de bedrading gewijzigd.
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen idee, ik zou eerst het relay proberen.dix67 schreef:Alles gaat uit behalve het dashboard heb verder niks aan de bedrading gewijzigd.
Ik zal eerst eens een andere relay proberen mss helpt dat.
Weet je mss waarom er in een cooper 2 relays zitten en in een one maar 1??
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors