Sorry hoor, ben waarschijnlijk de zoveelste die over Runflat banden begint maar ik vroeg me af of de New Mini vanaf de introductie in 2001 al op Runflat banden staat of dat dit pas van de laatste jaren is..
Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft!?
Greetz!
Vanaf welk jaar Runflat banden
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Op mijn R50 (facelift) zaten wel runflats hoor
Op standaard pepper 15 inch wieltjes.
Als ik me niet vergis tenminste
Begin nu eigenlijk ook wel te twijfelen...........
Niet ??Berthil schreef:Vanaf het begin al was het onderstel van de 1ste generatie niet ontworpen voor de Runflat.
Op mijn R50 (facelift) zaten wel runflats hoor
Op standaard pepper 15 inch wieltjes.
Als ik me niet vergis tenminste

Begin nu eigenlijk ook wel te twijfelen...........

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanaf het begin is de Mini met de Runflat geleverd.
Misschien dat op de allereerste One modellen in 2001 een gewone band heeft gezeten maar niet lang.
Het onderstel van de 1e generatie Mini was echter niet ontworpen voor de runflat.
Vandaar dat velen de Mini beter vinden rijden met een gewone band.
Misschien dat op de allereerste One modellen in 2001 een gewone band heeft gezeten maar niet lang.
Het onderstel van de 1e generatie Mini was echter niet ontworpen voor de runflat.
Vandaar dat velen de Mini beter vinden rijden met een gewone band.
- mieniecoeper
- Nieuw Lid
Bericht
Bedankt voor jullie reacties. Heb de vraag gesteld omdat we vorige week een Mini Cooper uit 2005 gekocht hebben bij een niet BMW/Mini dealer en kwamen er thuis achter dat er geen Runflat banden onder zitten maar ook geen reservewiel aanwezig was op de daarvoor bestemde locatie. We twijfelen nu of dat we de banden gaan vervangen of dat we via de Mini dealer een thuiskomertje bestellen.. Zo'n reparatie spuitbus heb ik geen vertrouwen in..
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben heel erg teverden over runflats. Dat gezeur over dat ze te hard zouden zijn, dan koop je toch een Citroen.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
tot 17 inch had ik weinig last van spoorvorming
de 18 inch daarentegen vond ik ook niet echt lekker.
Succes met de afweging
de 18 inch daarentegen vond ik ook niet echt lekker.
Succes met de afweging

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors